McCann nu mai participa la AdOr 2006
Marti, 18 Aprilie 2006

McCann nu mai participa la AdOr 2006( AdPlayers.ro ) Pentru agentia care anunta saptamana trecuta ca urmeaza sa ia o decizie in privinta participarii la AdOr 2006, sedinta de vineri nu a facut altceva decat sa o ajute sa isi retraga participarea la editia din acest an chiar daca Adrian Botan (foto), Creative Director & Deputy Managing Director , McCann Erickson a revenit in Comitetul de Organizare.

In urma sedintei de vineri,14 aprilie a Comitetului de organizare, McCann a decis sa participe la AdOr, dar, surpriza - incepand cu editia viitoare AdOr 2007.

Adrian Botan sustine ca McCann Erickson va participa la editia viitoare daca vor fi implementate urmatoarele patru masuri:

- Organizarea si anuntarea festivalului, inclusiv a regulamentului si deadline-urilor acestuia, cu cel putin 6 luni inainte de datele de desfasurare.

- Incredintarea francizei festivalului unui organizator independent care sa preia managementul, dar si responsabilitatea festivalului.

- Festivalul sa aiba un juriu independent, cu reputatie de actualitate, in care principalii jucatori sa nu fie reprezentati.

- Diminuarea rolului Comitetului de organizare al RAAA de la unul executiv, cum este in prezent, pana la un rol consultativ. Astfel, Comitetul nu va mai fi in conflict de interese cu competitia propriu-zisa. Alegerea juriului, precum si eliminarea sau reincadrarea acelor lucrari ce nu respecta regulamentul trebuie sa fie exclusiv sarcina organizatorului si sa aiba validarea juriului.

In incheierea deciziei luate in urma sedintei de vineri, Adrian Botan spune ca McCann doreste ca AdOr sa devina un festival puternic, exigent si impartial, atractiv pentru toate agentiile din Romania.

McCann Erickson era pana in acest an si unul din sustinatorii cei mai puternici ai festivalului de publicitate. Agentia condusa de Bogdan Enoiu a contribuit substantial si la bugetul festivalului. Numai anul trecut valoarea totala a veniturilor AdOr din inscrierile agentiei McCann a reprezentat o investitie in contul festivalului estimata, de catre surse din piata, a fi cuprinsa intre 10.000 si 15.000 EUR.

Iulian Toma  (info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: