(AdPlayers.ro, Irina Toma)
MRM lanseaza ROM pe Internet. Site-ul www.romsenzatiitari.ro vine sa sustina campania TV, realizata de McCann Erickson, si este dublata de o campanie de bannere online, dezvoltata impreuna cu Universal McCann.
“Rom este un brand ironic, autoironic, nonconformist si indraznet, care priveste cu umor realitatile romanesti.” declara Gabriela Munteanu, Group Brand Manager, Cadbury Romania, producatorul produselor ROM.
www.romsenzatiitari.ro sustine online lansarea noului baton Rom Dublu si este dezvoltat sub conceptul "Senzatii Tari Romanesti". Site-ul functioneaza ca o parodie a realitatilor romanesti cotidiene pe care le translateaza in lumea virtuala intr-o poveste amuzanta pentru cei cu nervii tari sau enervanta pentru cei coplesiti deja de peisajul mioritic.
Echipa de la MRM Partners implicata in acest proiect este formata din: Andreia Bunea (Senior Copywriter), Ionut Juganaru (Art Director), Adrian Dumitrescu (Head of Technology), Laurentiu Stere (Art Director), Atena Chiper (Account Manager), Carmen Sterian (Client Service Director) si Bogdana Butnar (Managing Director, Head of Strategy). Echipa Universal McCann este formata din Alina Carasol (Senior Media Planner), Anca Radulescu (Digital Planner), Georgiana Tint (Media Planner), Victor Croitoru (Media Account Director).