Case study Mercedes - Benz. Credit: GAV
Studiul de caz video atasat reuneste trei campanii: unul pentru anvelopele de iarna Mercedes-Benz, altul pentru un nou model Mercedes-Benz Sprinter si, nu in ultimul rand, unul pentru spatioasele Vito si Viano.
adplayers.info
Licitatie de publicitate Mercedes – Benz castigata de GAV. Valoarea creativa a agentiei pentru Mercedes Benz a fost reconfirmata inca o data cu adjudecarea unei noi licitatii in categorie, anunta reprezentantii agentiei de publicitate pastoriti de Lucian Georgescu, unul dintre cei mai longevivi director de creatie din publicitatea romaneasca de dupa 1990 incoace.
„Provocarea noastra, insa, a fost mereu dincolo de pitch. Competitia dintre agentii nu stimuleaza doar creativitatea, ci – mai ales - abilitatea de a genera campanii locale inovatoare pentru un brand consacrat in publicitatea mondiala, cu o comunicare unitara pentru toate pietele din lume si cu un standard sinonim cu excelenta” spun oamenii agentiei GAV care, in 2003, era un mic creative shop la inceput de drum. O mana de oameni condusi de Lucian Georgescu castigau atunci primul pitch local pentru categoria Vans and Trucks a producatorului german Mercedes-Benz.
Recentul contract GAV – Mercedes-Benz Romania (Divizia Vans) parafeaza totodata si una dintre cele mai indelungate colaborari intre o agentie independenta si steaua industriei auto. GAV lucreaza pentru Mercedes - Benz inca de la infiintarea agentiei din 2003. De 14 ani.
„Viziunea noastra comuna a prins contur chiar din primii ani, iar in 2007 a venit cu confirmarea ca am inceput cu dreptul atunci cand am fost premiati la RED APPLE Moscova, pe atunci cel mai prestigios festival de publicitate din Rusia si Europa de Est, la categoria „Print & Outdoor Advertising”, pentru campania Genuine Mercedes-Benz Spare parts.
Au urmat primele productii video pentru Mercedes-Benz, o premiera atat pentru client, cat si pentru piata publicitara locala. Productiile GAV au confirmat atat din perspectiva creativitatii cat si a eficientei, rezultatele depasind de fiecare data asteptarile.
”Orice ai declara, intr-un context de PR suna formal. Iata de ce, pentru a evita capcana vorbelor mari, spun doar atat: Mercedes-Benz este marca pentru care am lucrat, cu pasiune, drag si mandrie, cei mai multi ani din cariera mea publicitara. Și asta cred ca nu e putin, daca o spune cel mai longeviv director de creatie local. Le multumesc pentru aceasta onoare partenerilor Mercedes-Benz Romania” a declarat Lucian Georgescu, Managing Director si Executive Creative Director – GAV.
„Lucrurile sunt mult mai simple atunci cand exista „chimie” si regasesti pasiune si dedicatie in toate proiectele si propunerile creative pe care le primesti. Iar atunci cand avem si o cooperare de lunga durata, idei creative care surprind specificul local si o echipa care pune sufet, exista toate „ingredientele” pentru rezultate de succes. Multumim intregii echipe GAV si speram sa cooperam la fel de bine!” a precizat Gabriel Craciun, Marketing & PR/Communication Vans Mercedes-Benz Romania.
"Cele mai recente executii vorbesc in continuare de principiile de la care am pornit: simplitate (nicidecum simplism!) si eficienta in comunicare. Adica: tot ce se poate spune, in cuvinte cat mai putine. Istoria continua. Cu o perspectiva matura, dar un spirit mai tanar si mai ambitios ca niciodata si cu aceeasi loialitate pentru un indelungat parteneriat, care ne onoreaza!" conchide agentia condusa de Georgescu.
Case study Mercedes - Benz. Credit: GAV
Mai mult in Licitatii, Conturi,