(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata, in cadrul unui parteneriat la nivel de retea, agentia de media care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului „Epee Romania”. Parte a Grupului Epee compania isi desfasoara activitatea in piata de jucarii pentru copii in cinci tari din Europa: Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria si Romania.
Potrivit agentiei conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), „Epee Romania” se lanseaza pe piata din Romania in luna octombrie, cu ajutorul unei campanii de comunicare media, care tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Ro mania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate.
Mediaedge:cia Romania va oferi servicii de comunicare, cumparare, planificare si implementare media, strategii de analiza a profilului consumatorului si eficientei investitiei, strategii de interactiune tip digitala, directa si cautare, precum si strategii de cercetare si consultanta in proiecte de sponsorizare.
Campania de lansare se va desfasura in perioada octombrie – decembrie 2007 pe TV - statiile Antena 1, Jetix, Minimax si Internet. Comunicarea se va adresa in special copiilor, fete si baieti, cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani si va include 10 branduri, fiecare din ele reprezentat de pana la 3 produse internationale.