(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
McCann Erickson confirma oficial castigarea contului de strategie si creatie pentru Heineken si Golden Brau, doua din brand-urile din portofoliul companiei Heineken Romania. AdPlayers anunta inca din prima parte a lunii decembrie castigarea conturilor de creatie. Contul era administrat anterior de Grey Bucharest.
„McCann Erickson au dovedit, de-a lungul timpului, ca inteleg brand-urile, dar si consumatorii”, a spus Andreas Stieber (foto), Marketing Manager, Heineken Romania. „Mai mult decat atat, agentia intotdeauna a venit cu idei exceptionale si solutii de a conecta brand-urile cu consumatorii, si vice-versa. Gandirea lor through-the-line creeaza campanii de comunicare de impact si de succes.”
Potrivit reprezentantilor agentiei de publicitate conduse de Bogdan Enoiu, McCann va administra contul de strategie si creatie de la inceputul lunii ianuarie. De asemenea, pe cele doua branduri vor mai lucra Momentum (evenimente), MRM Partners (Interactive) si McCann PR (public relations).
“Suntem foarte incantati ca avem ocazia de a lucra cu doua brand-uri frumoase: Heineken si Golden Brau”, a afirmat Daniela Knecht, Deputy Managing Director & Client Service & Business Development, McCann Erickson.