Credit. Grupul CEZ in Romania
Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
AdPlayers. info
La aniversarea celor 15 ani de activitate in Romania, echipa Grupului CEZ lanseaza o noua campanie de comunicare de brand inspirata din realitate, prin care reafirma public sustinerea fata de oameni si implicarea in societate pe termen lung, anunta comunicarea companiei.
Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Campania aduce cu sine si o noua premiera in domeniul energiei: crearea unui cont corporate pe cea mai populara platforma de video-sharing din prezent – TikTok.
15 ani de activitate in Romania cu #energiavinedelaoameni
Potrivit autorilor, prin noua campanie, echipa CEZ isi confirma continuitatea si angajamentul pe piata locala de energie, atat la nivel operational, cat si in ceea ce priveste implicarea sociala in comunitatea in care isi desfasoara activitatea. Grija fata de oameni reprezinta nucleul central al campaniei, sustinut de semnatura si sloganul brandului, “Energia vine de la oameni”.
„Dupa 15 ani de activitate in Romania, oamenii nostri raman in continuare responsabili fata de urmatoarele generatii pentru a duce energia mai departe. Aceasta campanie de final de an este suma actiunilor noastre dedicate implicarii in societate pe termen lung si modul nostru de a ne reconfirma grija si sustinerea oferite comunitatii locale, a declarat Ondrej Safar, Country Manager al Grupului CEZ in Romania.
Sectorul energiei prin `obiectivul` generatiei TikTok
Grupul CEZ in Romania adauga un nou cont corporate in portofoliul de retele sociale ale companiei, devenind astfel primul brand de pe piata de energie din Romania prezent pe platforma de video-sharing – TikTok. Pe langa aceasta, compania este prezenta de aproape patru ani pe Instagram si Twitter, dar si pe canalele online cu traditie, Facebook, LinkedIn si YouTube, prin intermediul carora sunt comunicate zilnic informatii utile despre serviciile, ofertele si activitatile companiilor din Grup.
„Debutam pe cel mai in voga canal de social media din prezent, pentru a redefini sectorul energetic. Utilizatorii care ne vor urmari pe TikTok vor putea descoperi ca energia este un domeniu accesibil, plin de expresivitate, creativitate si umor, atat timp cat este explicata corect, pe canalul potrivit.”, a declarat Angelica Barbu, Directorul Directiei de Comunicare si Marketing din cadrul Grupului CEZ in Romania.
Lansata in China in 2016 si avand in prezent 4,3 milioane utilizatori activi in Romania, TikTok este una dintre cele mai populare aplicatii disponibile pe iOS si Android pentru videoclipuri in forma scurta, filmate cu telefonul mobil.
Prin intermediul platformei Tik Tok, Grupul CEZ isi propune sa aiba acces la un public nou, diferit fata de audienta inregistrata pe celelalte canale de social media din punct de vedere al varstei, intereselor si al tipului de continut consumat. De aceea, pentru aceasta platforma, compania va dezvolta continut special din sfera sectorului energetic, care sa trezeasca interesul si atentia noii generatii de consumatori.
Grupul CEZ in Romania este reprezentat prin 9 companii – Distributie Energie Oltenia, CEZ Romania, CEZ Vanzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development, TMK Hydroenergy Power si CEZ ESCO Romania.
Grupul CEZ este prezent pe piata romaneasca inca din anul 2005, odata cu preluarea companiei de distributie a energiei electrice Electrica Oltenia SA. Dupa procesul de separare a activitatilor (unbundling) incheiat cu succes in anul 2017, Distributie Energie Oltenia (fosta CEZ Distributie) asigura alimentarea cu energie electrica a sapte judete: Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea.
Mai mult in Campanii, Digital, Interactive