Graffiti BBDO face casting la puscarie pentru Yale
Luni, 23 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale, un brand cu o istorie de peste 150 de ani, potrivit agentiei, dar si cea mai folosita si recunoscuta marca in domeniul solutiilor de securitate din intreaga lume.

Campania se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni pe segmentul de presa scrisa, spun reprezentantii agentiei de publicitate. Potrivit Graffiti BBDO, campania include si doua serii de metode inovative de promovare.

Campania “Profesionistii”, subliniaza autorii, isi doreste sa creeze o legatura speciala intre marca si consumatori. Conform sursei, tinta campaniei o reprezinta un public indeosebi masculin preocupat atat de familie cat si de intretinerea casei, dornic sa-si puna indemanarea in practica si pentru care calitatea are o pondere importanta.

“Diferenta dintre yale si Yale? 140 ani de cercetare si o majuscula”, continua Adrian Docea Strategic Planner. „Conceptul acestei campanii s-a nascut din raspunsul creatiei la intrebarea: cum ii faci pe oameni sa inteleaga ca o Yala nu e acelasi lucru cu o yala si in acelasi timp sa convingi dintr-un foc consumatorul ca Yale este intr-adevar incuietoarea favorita a lumii, cea mai folosita si recunoscuta marca in domeniul solutiilor de securitate din intreaga lume”.

Reprezentantii agentiei sunt de parere ca cele doua printuri aduc in fata adevarata valoare din care Yale isi extrage pozitionarea de “incuietoarea favorita a lumii”. “Aceasta valoare este exact componenta umana a companiei. Oamenii care stiu exact cu ce se mananca, se desface si se creeaza o incuietoare. Ei sunt adevaratii profesionisti si de aceea am simtit nevoia sa ii avem actori principali in ad-uri” explica Dan Stanescu, Copywriter. 

Executia intitulata “Departament” aduce in fata un departament fictiv de testare si cercetare format din “spargatorii” de profesie. Cel de-al doilea print denumit “Hire” mizeaza, spune agentia, pe aceeasi componenta de inedit si prezinta un anunt de angajare de tester cu acelasi profil de “meserias” in ale incuietorilor.  

Una dintre propunerile echipei de creatie intitulata “Ghidul” a fost cenzurata chiar de agentie. “Printul prezenta un ghid efectiv de spargere a incuietorilor si a fost considerat o metoda prea dura de promovare, o metoda care, dupa parerile avocatilor, ar fi putut atrage consecinte penale”, Dan Stanescu, Copywriter.

AdFile

Advertiser: ASSA ABLOY Romania :

Iulian Tomescu – Managing Director,

Gabriela Teodorescu - Director Marketing

Agentie: Graffiti BBDO: 

Ema Prisca – Creative Director,

Dan Stanescu – Copywriter,

Cosmin Simionescu – Art Director,

Adrian Docea – Strategic Planner,

Anca Iulia Calin - Account Director,

Vitalie Brega – Producator;

Agentie de media: Media Direction

Andreea Gujan, Media Planner

Fotografie: Alexandru Paul


PUBLICITATE: