De Halloween, Frici de rontait, dee la Cheil Centrade pentru Dr. Oetker
De Halloween, Dr. Oetker a invitat copiii sa vorbeasca despre cele mai mari frici de care au auzit.
AdPlayers. Info
Frici de rontait, campania Cheil Centrade pentru Dr. Oetker
https://www.youtube.com/watch?v=d-xVmHGNqwo
De Halloween, Dr. Oetker a invitat copiii sa vorbeasca despre cele mai mari frici de care au auzit. Cei mici au inceput sa povesteasca astfel, nu despre fricile lor cum, poate, ne-am fi asteptat, ci despre cele ale parintilor, anunta reprezentantii de comunicare ai marcii.
Potrivit comunicarii, copiii au descris tot felul de temeri ale adultilor exact asa cum si le imagineaza ei. Apoi, si-au invitat parintii sa isi invinga fricile in cel mai simplu mod: mancandu-le. Pentru aceasta, copiii au plamadit si copt diverse prajiturele creative, fiecare ilustrand o frica de adult, folosind Mixurile pentru Ceva dulce, ceva sarat de la Dr. Oetker. Ce a iesit din manutele micilor cofetari merita urmarit in filmul campaniei: o frica mai dulce si mai amuzanta ca cealalta, toate numai bune de rontait.
Ce-au avut de invatat? Cel mai bine a spus-o chiar unul dintre parintii implicati, cand si-a primit propria frica de rontait: „uneori si noi parintii trebuie sa ascultam de copii”. Pentru ca ei ne invata atitudinea corecta – aceea de a nu ne teme de nimic in viata. Fricile care ne streseaza in viata de zi cu zi (frica de sef, frica de intarziat, frica de schimbare sau de rate la banca) trebuie luate cu mai multa relaxare. Iar atunci cand ne amuzam, pecum cei mici, pe seama lucrurilor care ne sperie, putem privi viata cu alti ochi.
https://www.youtube.com/watch?v=cdwX9y-9490
https://www.youtube.com/watch?v=5LfEMftW-pw
https://www.youtube.com/watch?v=GUdRqFkc2fE
Campania a inclus o activare a comunitatii de fani Dr. Oetker in social media, care a provocat parintii romani sa dea forma propriilor frici cu ajutorul copiilor si folosind Mixul pentru Ceva dulce fursecuri si biscuiti de la Dr. Oetker alaturi de alte produse ale brandului. Raspunsul fanilor ne-a depasit toate asteptarile iar creativitatea lor si mai si. Am primit tot felul de frici nastrusnice. De la frica de facturi la cea de ziua de luni.
Echipa Cheil | Centrade a fost formata din Mihai Gongu – Creative Director, Alina Zaharescu – Group Creative Director / Art Director, Ștefan Lungu – Group Creative Director / Copywriter, Carmen Miruta – Client Service Director, Codruta Strat – Account Director, Bianca Bitu Cauc – Account Manager, Veronica Bratu – Social Media Specialist, Monica Garbur – AV Producer si Mihaela Iamandi - Traffic Manager.
Echipa Dr. Oetker: Ioana Iacobescu – Marketing Director, Ramona Soare – Brand Manager, Diana Grigorescu – Digital Responsible
Proiectul a fost sustinut de Casa de productie Trilogy Film si regizorul Ștefan Lungu, precum si de casa de post-productie Chainsaw Europe
Mai mult despre Cheil Centrade
Pe deplin integrata in reteaua Cheil Worldwide - „The Network Built for Now”, agentia Cheil | Centrade s-a transformat dintr-o agentie de publicitate intr-o companie ce ofera solutii integrate digitale si creative bazate pe date.
Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si hub regional pentru sud-estul Europei, coordonand in total 11 piete. Are sediul central in Bucuresti si birouri locale in Belgrad, Zagreb si Budapesta. Misiunea sa este sa dezvolte business-ul si reputatia clientilor prin idei de comunicare puternice si inspirate, ce aduc valoare brandurilor, comunitatii si angajatilor.