Danone Romania recomanda #PauzaActivia, momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate, aport nutritiv
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice.
adplayers. info
Brandul Activia lanseaza, sub denumirea ,,#PauzaActivia”, o noua campanie integrata de comunicare, prin care isi continua demersurile de sustinere a unui stil de viata sanatos, cu alimentatie echilibrata, miscare si gandire pozitiva, anunta reprezentantii de relatii publice ai campaniei. Potrivit autorilor, noua comunicare pune accent pe gustarile hranitoare consumate in pauzele dintre mese.
Campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice. Lansata cu sprijinul mai multor endorseri, ambasadorii noii campanii ,,#PauzaActivia” de la Danone Romania sunt Laura Cosoi, Ioana Grama – blogger beauty, Cori Gramescu - coach de lifestyle si nutritie, Ioana Uretu - fondator Carti, Dulciuri si Flori, Doctor MIT - Bogdan Ivanescu.
Insight - #PauzaActivia, momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate, aport nutritiv
Insight-ul campaniei se concentreaza pe ideea ca, in pauzele de peste zi, consumatorii aleg adesea gustari dulci sau produse de patiserie care le satisfac pe moment nevoia de a rontai. In acest context, Danone lanseaza doua noi produse, Activia Quinoa-Alune de Padure si Activia Smochine-Ovaz, impreuna cu #PauzaActivia, momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate, aport nutritiv si o adevarata experienta a gustului.
,,In prezent, sanatatea este pe primul loc in topul lucrurilor care ii ingrijoreaza pe romani, inaintea unor subiecte precum siguranta locului de munca sau datoriile*” spune Lavinia Barbu, Brand Manager Activia. „De 16 ani, de cand este produs in Romania, Activia pune sanatatea digestiva pe lista de prioritati a consumatoarelor, oferindu-le drept aliat iaurtul fin cu 4 miliarde de fermenti Bifidus Actiregularis in fiecare pahar, fermenti care ajung in flora intestinala, al carei echilibru este extrem de important pentru sanatatea organismului”.
Oficialul de marketing Activia motiveaza lansarea celor doua noi sortimente Quinoa-Alune de Padure si Smochine-Ovaz de promisiunea marcii de a oferi consumatorilor o gama si mai variata de alegeri si a le asigura o gustare satioasa si hranitoare pentru pauzele dintre mese, invitand totodata consumatorii sa descopere cum isi pot mentine un stil de viata sanatos pe platforma www.activia.ro sau pe pagina de Facebook Activia.
Autorii
Echipa Danone Romania care a contribuit la implementarea campaniei este formata din Lavinia Barbu – Brand Manager Activia, Laura Birsan – Activia Brand Trainee, Luiza Toma – External Communication Manager, Digital – Andreea Bozoi, Responsabil Digital Danone Romania. Componenta de comuniacre este administrata de agentia de relatii publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Senior Account Executive si Larisa Minune – Account Assistant.
Mai mult in Conturi, PR,