(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Dan Balotescu a anuntat ca renunta la functia de Presedinte BRAT, continuând activitatea în cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, se arata într-un comunicat al institutiei. Încetarea activitatii fostului presedinte BRAT a fost anuntata în Adunarea Generala a membrilor Biroului Român de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL.
În sedinta de vineri, 16 februarie, a fost ales prin vot un nou Presedinte BRAT, dintre membrii CA BRAT. Conform oficialilor BRAT, noul Presedinte BRAT este Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a întrunit majoritatea voturilor celor prezenti. Mandatul noului Presedinte se va sfârsi cu ocazia Adunarii Generale BRAT din luna martie 2008.l Silviu Ispas a mai ocupat functia de Presedinte BRAT intre anii 2004 – 2006.
Consiliul de Administratie BRAT mai are în componenta trei reprezentanti ai agentiilor de publicitate (Anca Fieraru – Initiative Romania, Dan Balotescu – Media Investment Communication si Laura Dobre - Mindshare), trei reprezentanti ai cotidianelor nationale (Catalin Tolontan – Convergent Media, Cosmina Noaghea – Publimedia International si Monica Popescu – Ziua), trei reprezentanti ai publicatiilor de tip magazin (Mirela Iordache – Burda Romania, Szilard Meszaros – Edipresse AS, Claudiu Serban – Ringier Romania), doi reprezentanti ai publicatiilor locale (Mihaela Rugina – Viata Libera Galati si Gruita Ienasoiu – Solpress Satu Mare), un reprezentant al publicatiilor gratuite (Alex Sandulescu – Academia Catavencu), reprezentantul Departamentului Internet (Daniel Dragomir – UPC Romania) si reprezentantul Departamentului pentru Studii de Audienta (Marius Gheorghe – Media Investment Communication).
Biroul Român de Audit al Tirajelor are în prezent 212 membri (editori, agentii de publicitate, clienti de publicitate si editori web) cu 45 mai multi decât cu un an în urma. Pe lista de audit se afla înscrise 267 de publicatii, cu 67 mai multe fata de aceeasi perioada a anului trecut.
AdPlayersFile
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a cifrelor de difuzare a diverselor produse media. In cei 9 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa in ceea ce priveste auditul tirajelor si rezultatele de audienta ale publicatiilor membre.