(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Graffiti BBDO lanseaza o noua campanie de imagine pentru Dacia Logan, care debuteaza cu un spot TV filmat in Portugalia, anunta oficialii agentiei de publicitate.
Potrivit sursei, noua campanie Dacia Logan se adreseaza barbatilor moderni, cu un pronuntat simt pragmatic si tocmai de aceea capabili sa “descurce” orice situatie, oamenilor nu foarte sofisticati, pe care, asemenea produsului, te poti baza oricand.
Spotul TV este al patrulea dintr-o serie lansata odata cu aparitia Logan. Daca sub aspect formal bifeaza din nou toate detaliile unui veritabil „spy movie”, in linie cu precedentele, din punct de vedere al continutului noul spot ilustreaza aproape unu la unu gandul strategic care a inspirat campania: Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”.
Potrivit agentiei, spotul a fost filmat in perioada 12-14 iulie, in Portugalia, in mai multe locatii din imprejurimile Lisabonei: o strada din orasul vechi, un drum de munte, pe marginea Atlanticului, niste poduri cu o geometrie admirabila de la periferie, o biserica in mijlocul unor campuri de orez.
Noile spoturi TV au fost filmate in colaborare cu casa de productie Multimedia Est, sub regia lui Tobby Tremlett, director de imagine fiind Melvin Griffin, iar producator, Liviu Isop, A/V Production Manager, Graffiti BBDO.