(AdPlayers, Iulian Toma)
Aproximat de surse din piata la 100-200 Mii EUR pe an, Proximity a castigat recent contul de comunicare full service al companiei de distributie de piese auto si servicii pentru industria automotive Augsburg International. Agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania administreaza comunicarea Augsburg in urma unei licitatii, insa reprezentantii de relatii publice nu au dezvaluit participantii in procesul de selectie.
Potrivit reprezentantilor agentiei, Proximity va oferi clientului servicii de comunicare integrata, de la rebranding, la activitati de promovare si comunicare interna. Justificand alegerea Proximity, Adrian Ionescu, Marketing Director Augsburg International spune ca a ales o agentie „capabila sa ofere solutii inovative in regim full service, dar cu o vasta experienta in domeniul CRM, indispensabil in afacerile B2B”.
Cu 15 ani de experienta pe piata, Augsburg International are in prezent 14 sucursale nationale, 300 de angajati si o flota de 130 de masini. Compania de distributie de piese auto si servicii pentru industria automotive ofera peste 8 milioane de repere auto, are depozite cu o suprafata insumata de 22.500 mp si detine permanent in stoc mai mult de 70.000 de referinte.
Mai mult in Licitatii