Campanie Cognition inedita pentru Universitatea Romano-Americana. A lansat primul escape room educational virtual pentru a atrage studenti.
Marti, 18 Iunie 2024

Sub invitatia „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!”, prin intermediul unui escape room virtual educational, Universitatea Romano-Americana ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.

AdPlayers. info

Institutiile de invatamant din Romania se intrec in idei si campanii de inscriere din ce in ce mai atractive pentru studentii care vor pasi in anul I in anul universitar 2024/2025, care debuteaza in toamna.

In acest context, Universitatea Romano-Americana, institutie de invatamant superior privata si de utilitate publica, parte a sistemului national de invatamant, a lansat la inceputul lunii iunie un escape room virtual educational, prin care ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.

Jocul virtual, direct in campus

Potrivit autorilor proiectului, un escape room este un joc modern, care, de regula, se deruleaza astfel: participantii (constituiti in echipe, de obicei) sunt incuiati intr-o camera din care trebuie sa „evadeze”. In acest sens, jucatorii trebuie sa gaseasca obiecte ascunse in incapere, sa isi puna mintea la contributie si sa rezolve diverse enigme sau sarcini care conduc la evadare.

SkillQuest, jocul virtual pe care Universitatea Romano-Americana il pune la dispozitia tinerilor, plaseaza jucatorii direct in campus, actiunea desfasurandu-se in holul principal al Universitatii.

In baza unei parole unice obtinute prin gasirea indiciilor care le pot „debloca drumul catre viitor”, acestia vor accesa un chestionar interactiv ale carui rezultate ii vor ajuta „sa porneasca intr-o calatorie spre succes axata pe potentialul si vocatia lor”, potrivit site-ului Universitatii Romano-Americane.

Provocarea lansata tinerilor se desfasoara pe pagina dedicata admiterii, unde viitorii studenti au si posibilitatea de a programa o discutie cu un reprezentant al institutiei in vederea unui ghidaj vocational personalizat.

„Universitatea Romano-Americana pune in centrul intregii sale activitati studentul, dezvoltarea integrata a acestuia, atat din punct de vedere educational, cat si personal, iar acest lucru contribuie semnificativ la succesul absolventilor nostri. Lucrand indeaproape cu studentii, constientizam cu usurinta ca pentru accesarea unor experiente educationale folositoare este important ca acestia sa cunoasca ce isi doresc cu adevarat'' a spus Prof.univ.dr.habil. Costel Negricea, Rectorul Universitatii Romano-Americane.

,.In cadrul universitatii derulam numeroase programe de autocunoastere si dezvoltare personala, dar alegerea programelor de studii in mod constient, de la bun inceput, in directa legatura cu abilitatile si interesele sale este foarte importanta pentru evolutia sustinuta a studentului, atat profesionala cat si personala. Conceptul campaniei s-a aliniat la viziunea noastra, oferind posibilitatea viitorilor studenti de a se informa, iar noua oportunitatea de a-i ghida si de a le oferi sustinere in luarea unei decizii privind viitorul lor. De aceea, am imbratisat in mod natural conceptul creat de Cognition, transformand campania de promovare intr-un act educational cu o utilitate practica pentru tineri.” a conchis rectorul universitatii.

„Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!”

Campania „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!” este conceputa si derulata de Cognition, agentie digitala specializata in proiecte de comunicare cu si pentru Generatia Z (segmentul de populatie nascut intre 1995 si 2010), o generatie nativ-digitala.

„Ne preocupa Generatia Z si impactul pe care liceenii de azi - viitorii adulti si contributori la economia Romaniei - il produc la nivel de societate. Intr-un context decizional complex si deseori confuzant, tinerii apreciaza ghidajul vocational si oportunitatile de cariera care decurg natural din valorificarea aptitudinilor native. ” adauga Claudia Archip, Managing Partner, Cognition.

,,In consecinta, conceptele de campanii pe care le dezvoltam in domeniul universitar sunt relevante pentru ei, iar acest lucru ajuta nu doar la crearea de punti intre tineri si educatie, ci imi place sa cred ca produce si un impact benefic asupra societatii, in general”.

Cognition s-a axat pe proiecte de comunicare din sfera educatiei inca din 2020, un an in care educatia a migrat in mediul online din cauza restrictiilor impuse de pandemie.

Mai mult despre inscrieri la Universitatea Romano-Americana pentru anul universitar 2024/2025 la: https://admitere2024.rau.ro/index.php

Universitatea Romano-Americana a fost infiintata in anul 1991, cu scopul de a promova valorile educationale ale invatamantului superior american, pe fondul bogatelor traditii ale invatamantului romanesc. Institutia a fost evaluata si acreditata in 2021 de catre ARACIS, obtinand pentru a treia oara consecutiv calificativul „Grad de incredere ridicat”, o reconfirmare a faptului ca aceasta ofera educatie si cercetare la un inalt standard de calitate, intr-un climat intern stimulativ intelectual atat pentru studenti, cat si pentru corpul profesoral. Tinerii care aleg Universitatea Romano-Americana au sansa de a studia in Romania, in conditiile si dupa modelul promovat de mari universitati de renume la nivel international.

Mai mult despre Universitatea Romano-Americana, pe pagina https://www.rau.ro/ .

Cognition

Cognition este agentia de digital a grupului Godmother, si singura agentie romaneasca afiliata la Neuromarketing Science & Business Association. Agentia este specializata in definirea strategiilor de comunicare digitala bazate pe intelegerea profunda a consumatorilor si conectarea lor cu brandurile.

Potrivit agentiei, Cognition se diferentiaza prin faptul ca nu gandeste proiecte punctual, ci isi propune sa ofere solutii integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la cresterea sustenabila a brandurilor. Punctele forte ale Cognition sunt echipa de experti, tool-urile specializate si sursele de know-how acreditate in neuromarketing.

Mai mult in Campanii, Educatie, Digital

 


PUBLICITATE: