Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.
AdPlayers. info
Agentia Propaganda a inceput parteneriatul cu Maspex Romania pentru dezvoltarea si implementarea brandului Alcalia, anunta responsabilii de comunicare.
Potrivit informarii, Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.
Propaganda ofera o perspectiva inedita asupra brandului Alcalia si reuseste sa aduca un nou suflu in promovarea acestuia. Campania este complet diferita de orice alta abordare din categorie, avand la baza aspiratia omului modern de a atinge satisfactie si implinire atat in sfera profesionala, cat si in cea personala. Echipa s-a concentrat pe distinctivitate, inovatie si creativitate pentru a evidentia beneficiile unice ale produsului, cu scopul de a-i creste notorietatea si de a-i extinde cota de piata in segmentul apei alcaline.
„Parteneriatul cu Maspex Romania pentru campania Alcalia, reprezinta o oportunitate extraordinara de a pune in valoare expertiza noastra in comunicare creativa”, a spus Adrian Tuluca, Managing Partner, Propaganda.
,,Campania dezvoltata de echipa noastra isi propune sa redefineasca perceptia asupra apei alcaline si sa inspire o schimbare pozitiva in modul in care oamenii o inteleg si o integreaza in viata lor de zi cu zi. Ne-am dorit sa aducem in fata consumatorilor o poveste captivanta si autentica prin care sa cultivam o conexiune profunda intre acestia si brand, nu doar sa promovam un produs”, a adaugat Tuluca.
„Poti. Chiar si atunci cand simti ca nu mai poti” – de la aceasta idee s-a conturat conceptul creativ care a oferit echipei Propaganda posibilitatea de a explora situatii limita pe care oamenii le confrunta zilnic si in care Alcalia face diferenta pentru corpul lor. S-au pus in valoare elementele unice ale brandului, precum culoarea distinctiva, ambalajul modern si pozitionarea premium. Spotul TV alb-negru, in care singurul element colorat este sticla de apa, scoate in evidenta brandul Alcalia intr-un mod inovator si atractiv.
Intreaga campanie subliniaza rolul Alcalia ca partener de incredere al celor care apreciaza beneficiile unei hidratari optime si doresc sa aduca imbunatatiri in calitatea vietii lor zilnice.
„Colaborarea cu Agentia Propaganda a fost foarte buna, caracterizata de o compatibilitate deosebita si o implicare exemplara in proiect. Echipa care a lucrat pe proiect a inteles sa transpuna in campanie atributele esentiale ale brandului nostru, reusind sa redea cu fidelitate valorile si beneficiile Alcalia: apa minerala natural alcalina, cu un pH certificat de 9,36 si un continut ridicat de minerale”, a declarat Alexandra Panait , Marketing Manager, Beverages Maspex Romania.
,, In categoria apelor minerale naturale, compania Maspex Romania detine brandul Alcalia pentru subcategoria apa minerala natural alcalina iar intregul concept al campaniei se aliniaza cu evolutia noastra in piata. In plus, acesta reflecta interesul tot mai crescut al oamenilor pentru un stil de viata activ si sanatos, observat in baza evolutiei foarte bune si a ritmului sustinut de crestere a brandului Alcalia”, a mai spus Alexandra Panait.
Campania „Alcalia. Imi face bine!” este prezenta pe multiple canale media, atat online, cat si pe TV, cu spoturi de 30 si 15 secunde.
Echipa Maspex Romania:
Alexandra Panait - Marketing Manager - Beverages Maspex Romania
Maria – Alexandra Scintee - Brand Manager - Beverages Maspex Romania
Echipa Propaganda:
Silviu Antohe –Executive Creative Director
Bogdan Nestor – Senior Art Director
Stefana Loghin – Copywriter
Marcela Moldovan – AV Director
Madalina Rapeanu – Head of Strategy
Andreea Carciumaru – Business Unit Director
Andreea Ciora – Senior Account Manager
AdPlayersPROFILE
Mai mult despre Propaganda, pe pagina de facebook
Mai mult in Campanii, Licitatii, Bauturi