(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Campania de promovare în media a noilor produse Milli se desfasoara sub sloganul “Ai grija de sanatatea familliei!”. Promovarea noilor produse Milli este realizata printr-o campanie integrata realizata de echipa OgilvyGroup (Ogilvy&Mather, OgilvyAction si Ogilvy Public Relations) si este sustinuta de mai multe componente. Campania este derulata în media prin agentia Starcom.
Campania TV se desfasoara în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse Milli, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie , campania de direct mail derulata în perioada: 12 - 17 martie
Cele doua spoturi TV Milli sunt difuzate pe posturile Hallmark, B1 TV, Acasa, ProCinema, Pro TV, National Geographic, TVR 1, TVR 2, Antena 1, Prima TV. Ad printurile Milli sunt prezente în publicatii precum Avantaje, Familia mea, Libertatea pentru femei, Mami, Superbebe, Baby, Ioana si Lumea femeilor.
Conform oficialilor de comunicare, publicul tinta al campaniei sunt mamele cu vârste cuprinse între 30 si 45 de ani, care locuiesc în mediul urban, cu venit mediu spre high. Grija mamei pentru sanatatea familiei este permanenta si de aceea ea este mereu în cautarea unor solutii pentru problemele celor dragi. Milli are grija mai mult ca oricând de sanatatea familiei si este de presupus ca mamele vor recepta cel mai bine mesajul Milli.
Obiectivele campaniei sunt, potrivit Ogilvy, comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, întarirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, cresterea consumului si implicit a vânzarilor. Strategia de advertising a fost structurata pe ideea ca mamele au grija de cei dragi, asa cum noile produse Milli au grija de sanatatea familiei.
Maria Manoiu - Senior Copywriter, Ogilvy&Mather spune ca “o situatie inedita petrecuta în timpul filmarii spotului Milli a fost faptul ca cea care interpreta rolul mamei era si în realitate mama unei fetite de 2 ani, cu care vorbea foarte des la telefon, în pauzele din timpul filmarii, asigurând-o ca se va întoarce foarte repede acasa”.
AdFileAdvertiser: Friesland Foods
Brand: Milli
Agentie de publicitate: Ogilvy&Mather (Creatie, ATL)
Albert Nica - Executive Creative Director
Dinu Gojan - Group Creative Director
Maria Manoiu - Senior Copywriter
Oana Boghici – AV Producer
Cosmin Guta - DTP Designer
Account team ATL, Ogilvy&Mather
Raluca Galeata - Account Director
Alexandra Murray - Account Director
Iulia Gaal - Account Executive
Account team BTL, OgilvyAction
Carmen Grosu - Field Manager, OgilvyAction
Roxana Ciorâta - Field Project Manager, OgilvyAction
Agentie Media: Starcom Romania
Marian Petcu - Strategy Director