Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007

Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Campania de promovare în media a noilor produse Milli se desfasoara sub sloganul “Ai grija de sanatatea familliei!”. Promovarea noilor produse Milli este realizata printr-o campanie integrata realizata de echipa OgilvyGroup (Ogilvy&Mather, OgilvyAction si Ogilvy Public Relations) si este sustinuta de mai multe componente. Campania este derulata în media prin agentia Starcom.

Campania TV se desfasoara în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse Milli, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie , campania de direct mail derulata în perioada: 12 - 17 martie

Cele doua spoturi TV Milli sunt difuzate pe posturile Hallmark, B1 TV, Acasa, ProCinema, Pro TV, National Geographic, TVR 1, TVR 2, Antena 1, Prima TV. Ad printurile Milli sunt prezente în publicatii precum Avantaje, Familia mea, Libertatea pentru femei, Mami, Superbebe, Baby, Ioana si Lumea femeilor.

Conform oficialilor de comunicare, publicul tinta al campaniei sunt mamele cu vârste cuprinse între 30 si 45 de ani, care locuiesc în mediul urban, cu venit mediu spre high. Grija mamei pentru sanatatea familiei este permanenta si de aceea ea este mereu în cautarea unor solutii pentru problemele celor dragi. Milli are grija mai mult ca oricând de sanatatea familiei si este de presupus ca mamele vor recepta cel mai bine mesajul Milli.

Obiectivele campaniei sunt, potrivit Ogilvy, comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, întarirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, cresterea consumului si implicit a vânzarilor. Strategia de advertising a fost structurata pe ideea ca mamele au grija de cei dragi, asa cum noile produse Milli au grija de sanatatea familiei.

Maria Manoiu - Senior Copywriter, Ogilvy&Mather spune ca “o situatie inedita petrecuta în timpul filmarii spotului Milli a fost faptul ca cea care interpreta rolul mamei era si în realitate mama unei fetite de 2 ani, cu care vorbea foarte des la telefon, în pauzele din timpul filmarii, asigurând-o ca se va întoarce foarte repede acasa”.

AdFile

Advertiser: Friesland Foods

Brand: Milli

Agentie de publicitate: Ogilvy&Mather (Creatie, ATL)

Albert Nica - Executive Creative Director

Dinu Gojan - Group Creative Director

Maria Manoiu - Senior Copywriter

Oana Boghici – AV Producer

Cosmin Guta - DTP Designer

Account team ATL, Ogilvy&Mather

Raluca Galeata - Account Director

Alexandra Murray - Account Director

Iulia Gaal - Account Executive

Account team BTL, OgilvyAction

Carmen Grosu - Field Manager, OgilvyAction

Roxana Ciorâta - Field Project Manager, OgilvyAction

Agentie Media: Starcom Romania

Marian Petcu - Strategy Director


PUBLICITATE: