MEC a castigat un buget social media sanatos. Potrivit MEC UK, agentia de media va derula timp de un an pentru liderul britanic pe piata batoanelor Natural Balance Foods o campanie de crestere a notorietatii batoanelor Nakd. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul ar putea sari de 6 cifre, in euro.
Campania Nakd are ca tinta actuala audienta principala a marcii de public vegetarian si sensibil la intolerante alimentare ale organismului. Demografic, potrvit agentiei, aceasta audienta este din publicul feminin cuprins intre 18-44 ani, preocupat activ de crestrea starii de sanatate si de adoptarea unei diete si a unui stil de viata sanatos.
Printre preocuparile publicului tinta Nakd se afla dorinta de a renunta la consumul de zahar si sare, includerea fructelor sau crestera consumului de apa in alimentatia zilnica. Practicarea exercitiilor fizice si o dieta controlata pentru evitarea cresterii in greutate a organismului s-ar numara deasemenea in prioritatile publicului tintit de viitoarea campanie.
Mai mult in Licitatii