(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Campania „Caroli.Tine romanul in miscare!” are un buget de 1,3 Milioane EUR, a afirmat astazi, odata cu lansarea noii imagini Caroli, Andrew Taylor, Vicepresedinte Comercial Caroli Foods, cea mai puternica dintre campaniile de comunicare Caroli Foods, bugetul cuprinzand investitii in cercetare de piata, productie si implementare a comunicarii.
Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie este semnata de McCann Erickson (creatie si strategie) si derulata in media de Universal McCann planificare si cumparare de media (Media planning & Buying).
Nicolaescu a mai precizat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii in care au mai participat agentiile de publicitate Saatchi & Saatchi si Vitrina Advertising, iar pentru serviciile de media a fost o licitatie in care Universal McCann a castigat contul in competitie cu Zenith Media, fosta agentie de media de cont.
Noua campanie isi propune atingerea unei cote de piata de 15% pana la sfarsitul anului, de la 12% cat reprezinta, potrivit lui Taylor, cota de piata Caroli in prezent. An alt obiectiv de marketing este de a creste Caroli in „top of mind” cu 50% pana la finele lui 2009.
Prima parte a campaniei vizeaza o prezenta pe televiziune de 6 saptamani, perioada pe care se intinde intregul plan de comunicare fiind de 1 an de zile, si presupune o activare de 360 de grade urmand ca implementarea sa fie facuta treptat pe toate mediile, TV, PR, outdoor, print, BTL.
Vicepresedintele comercial al pro a mai afirmat astazi ca piata pe care activeaza Caroli este una foarte segmentata, cu mai mult de 250 de producatori. O piata in care top 10 producatori detin 60% din piata care aduce la raft peste 20.000 de produse, si in care potrivit cercetarilor producatorului piata nu este foarte bine diferentiata, iar de cele mai multe ori producatorii vand „mancare”.
„Caroli. Tine Romanul in miscare” inlocuieste vechiul slogan Caroli – Iti lasa gura apa, „cel mai cunoscut slogan din categorie”, conform spuselor lui Nicolaescu, in conferinta de presa in care a fost anuntata noua campanie de imagine.
Din cei 1,3 Mil. EUR, 95% reprezinta investitii in media, iar 90.000 EUR reprezinta cheltuieli legate de creatia si productia spotului. Bugetul TV reprezinta aproximativ 90% din bugetul campaniei.