BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru "Romania. Land of Choice"
Miercuri, 01 Iulie 2009


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

BRD Societe Generale suporta costuri de cateva sute de mii de euro pentru „Romania. Land Of Choice” pentru Ministerul Turismului, dupa cum a estimat valoarea campaniei Adrian Dura, managerul ADDV, agentia de publicitate care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase.

„Cifra exacta nu o putem oferi, evident, datorita clauzelor de confidentialitate cu clientul nostru BRD Societe Generale, insa este vorba de cateva sute de mii de euro”, a afirmat Dura, pentru AdPlayers.

AdPlayers: Ce face BRD Societe Generale, in campania pentru Ministerul Turismului?

Adrian Dura, ADDV: „In urma parteneriatului dintre BRD Societe Generale si Ministerul Turismului, clientul nostru, BRD Societe Generale a acoperit costurile de dezvoltare a campaniei, inclusiv pentru productia spoturilor care se vor difuza pe doua televiziuni: una de sport paneuropeana si una de stiri paneuropeana.

Care vor fi posturile de televiziune?

Pot doar sa banuiesc ca, avand deja o colaborare pe Turneul de la Roland Garros, unul dintre canalele de televiziune va fi Eurosport, unde „Romania. Land Of Choice” a fost unul din sponsorii transmisiunii. Spotul a fost lansat dealtfel in cadrul unui eveniment de la Paris.

Spoturile video?

Campania cuprinde doua executii: una de 1 min, spotul Concurentii, unde Nadia, Hagi si Ilie Nastase arata frumusetile tarii, iar al doilea, spotul Zebrele, in care apar zebre pe langa Palatul Parlamentului, pesti care cresc in pom si o mireasa cu patru miri, in care ideea centrala este ca nu stii nimic despre Romania, iar in final indemnul vino incoace si viziteaza Romania.

Desi conceput ca o componenta virala, feedback-ul pentru acesta din urma a fost foarte bun, insa numai Ministerul Turismului va decide daca el va ramane doar in varianta virala, sau va fi folosit si pe alte canale de transmitere a mesajului.

Cand  au fost produse spoturile ?

La conferinta de presa cand a fost anuntat parteneriatul dintre BRD si Ministerul Tursimului, erau gata doar executiile print, iar la spoturi se mai lucra in acele zile. S-a filmat aproape doua saptamanai, a fost nevoie de filmari prin tara. Sucevita, Vidraru, Delta, Malul Marii, la Rex pe Plaja etc.

Cat a fost bugetul pentru dezvoltarea al campaniei sustinute de BRD pentru Ministerul Turismului?

Cifra exacta nu o putem oferi, evident, datorita clauzelor de confidentialitate cu clientul nostru BRD Societe Generale, insa este vorba de cateva sute de mii de euro.

Perioada campaniei?

Banuiesc ca aceasta va fi pana la sfarsitul anului. In paralel, Ministerul Turismului mai desfasoara si un proces de selectie pentru noua identitate in care vom avea si noul logo, noua sigla turistica a Romaniei care va fi integrata in campanie.

Ca opinie personala, si sigla actuala (cea cu soarele n.r.)  mi se pare destul de reusita, insa repet, este doar o parere personala. Actuala identitate turistica a Romaniei va fi utilizata pana cand va fi gata cea noua.

Cum ati cataloga participarea la filmari a celor trei „actori” a spoturilor Hagi, Nadia si Ilie Nastase?

Sunt entuziasti in toate spoturile pe care le-am facut, incepand de la cele pentru BRD, si pana la acestea sustinute de BRD pentru Ministerul Turismului. Oamenii se simt bine impreuna, cred ca e si un prilej sa se mai intalneasca. Si oricum, asa cum spunea si Ilie nastase, ei fac acum prima campanie oficiala de promovare a Romaniei, insa ei oricum fac acest lucru de zeci de ani.



PUBLICITATE: