Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. "Audi as your sixth sense"
Marti, 24 Octombrie 2017
 
Credit: Audi

Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic este adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.

adplayers. Iulian Toma

Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditiile din trafic sau cele meteo. Comunicarea scoate in evidenta preocuparea producatorului auto pentru tehnologii inteligente avansate care au drept obiectiv siguranta in functie de trafic si conditiile de vreme se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Semnata de agentia BBH Londra, campania "Audi as your sixth sense" este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.

„Aceasta este prima campanie de publicitate outdoor nationala conditionata de conditiile din trafic ” arata Benjamin Braun, Head of Marketing, Audi UK, intr-un comunicat de presa. „Utilizand date pentru a adapta publicitatea, putem comunica conducatorilor auto mesaje tactice relevante pe parcursul unei zile, fixand astfel mesajul in mintea conducatorilor auto din acel moment”

Campania din UK se deruleaza la scara nationala din octombrie si utilizeaza darte de tgrafic sau contidiit meteo la un anumit moment. Astfel, in functie de trafic, Audi isi avertizeaza conducatorii autor sa foloseasca una din functiile automobilului, iar in frunctie de vreme recomanda folosirea functiei “quattro-on-demand,” tehnologia producatorului pentru rulare 4x4.

Mai mult in OOH, DOOHOutdoor, IndoorPublicitatea OOH,


PUBLICITATE: