adplayers. Iulian Toma
2014 a adus 27% crestere pe piata de hartii creative la furnizorul de suport de comunicare Antalis Romania, dupa cum a declarat pentru adplayers, Lorett Mincu, sefa companiei.
“In 2014 am lansat initiativa Creative Power prin care vrem sa aratam profesionistilor din domeniul creatiei , din industria marcomm cum hartia imbogateste conceptul si te diferentiaza de concurenta. La sfarsitul anului am tras concluzia: 27% crestere in volum pe piata hartiilor creative” a subliniat Lorett Mincu, Managing Director, Antalis Romania.
Potrivit executivului, compania face businesss pe o piata foarte dificila, unde volumele continua sa scada la care se adauga si o presiune crescuta asupra preturilor de vanzare. Din estimarile proprii asupra pietei, intre 2008 – 2013, piata a pierdut peste 40 % din volume, iar 2014 este primul an dupa aceasta scadere accelerata cand Antalis a crescut.
“Pe piata hartiilor creative intentionam sa ne cimentam pozitia si ne vom focusa pe eficientizarea ofertei de produse. Asteptam rezultate pozitive si pe piata hartiilor verzi (reciclate/certificate) unde am constatat un interes mai mare din partea oamenilor de comunicare”, adauga managerul companiei.
Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta in 2010.
Cu operatiuni in 44 de tari din lume, Grupul Antalis distribuie hartie, solutii de ambalare si comunicare vizuala pentru profesionist. Compania este numarul unu in Europa si locul doi la nivel mondial in sectorul in care activeaza. In 2013, Antalis a achizitionat divizia de distributie din vestul Europei a hartiei Xerox.
Mai mult in AdPlayersREPORT, AdPlayersREPORT 2015