Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 6 8% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu ganduri negative creste cu +7%, ajungand la 29%.
Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.
Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Cu formule de exceptie, semnate de o farmacista din Romania, linia de cosmetice a Oanei Roman aduce un raspuns fiecarei nevoi de ingrijire a tenului, incepand de la curatare pana la hidratare, revitalizare si protectie solara.
In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
PUBLICITATE:
Cele mai recente din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: