45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
  Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).

Bugetul dedicat sarbatorilor de iarna creste cu 13% in 2024. Nu neaparat pentru un consum mai mare, ci pentru acoperirea inflatiei.
  Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 6 8% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu ganduri negative creste cu +7%, ajungand la 29%.

Polonezii de la Olini indeamna romanii ca, de sarbatori, sa daruiasca celor dragi produse sanatoase
  Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.

Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
  Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Oana Roman lanseaza cosmeticele INAM, un brand 100% romanesc, creat de o farmacista de exceptie
  Cu formule de exceptie, semnate de o farmacista din Romania, linia de cosmetice a Oanei Roman aduce un raspuns fiecarei nevoi de ingrijire a tenului, incepand de la curatare pana la hidratare, revitalizare si protectie solara.
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
  In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »