“Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregatiti oameni in domeniu” spune Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.
AdPlayers. info
Parteneriat mondial in premiera. WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, si-a propus sa construiasca cea mai puternica retea interna de specialisti pentru utilizarea cat mai eficienta a platformei TikTok. Angajatii din agentiile WPP din Romania beneficiaza, de asemenea, de acest acest program, in premiera pe piata locala, anunta reprezentantii de comunicare.
Potrivit informarii, parteneriatul este unic in industria de comunicare si are ca scop principal identificarea si oferirea de noi oportunitati de comunicare creativa pentru toate agentiile parte din WPP si clientii acestora din intreaga lume. Astfel, WPP si clientii sai vor si mai activi in zona de inovatie in comunicare, cu beneficii si rezultate de impact asupra business-urilor.
“Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregatiti oameni in domeniu” spune Manuela Necula (foto), CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.
,,TikTok a demonstrat deja amploarea oportunitatilor de interactiune creativa si autentica cu consumatorii, iar noi suntem aici sa oferim clientilor locali cea mai buna consultanta in domeniu“ a mai spus oficialul local.
TikTok Academy (Academia TikTok) - program de instruire personalizat
TikTok Academy (Academia TikTok) este un element central din cadrul acestui parteneriat si reprezinta un program de instruire personalizat, o premiera pentru angajatii unui grup de comunicare, adresat cu precadere expertilor in social media, precum si celor din zona de buying si planificare.
Programul TikTok Academy are ca obiectiv principal introducerea comunitatii de experti WPP in cele mai subtile detalii de utilizare a platformei. De asemenea, angajatii WPP vor avea acces prioritar si personalizat la cele mai noi produse si servicii de advertising, inclusiv cele care integreaza realitatea augmentata.
Potrivit autorilor programului, fenomenul TikTok a inregistrat o crestere fulminanta a utilizatorilor in ultimul an si devine tot mai mult un instrument de comunicare pe care clientii doresc sa il foloseasca cat mai eficient si mai relevant. Nevoia de consultanta cu privire la modul de abordare si integrare a platformei in strategiile de comunicare sta la baza acestui parteneriat unic in industria de comunicare mondiala.
In cadrul parteneriatului, WPP si TikTok vor lansa si un studiu care ii va ajuta pe clienti sa inteleaga mai bine functionaltatile platformei pentru o utilizare cu rezultate cat mai eficiente in dezvoltarea business-ului.
Ogilvy Group Romania, parte din reteaua internationala Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piata locala, Ogilvy creeaza platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a raspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor, oferind urmatoarele arii de expertiza: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence si digital transformation.
Portofoliul de clienti cuprinde atat business-uri locale, cat si branduri internationale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo si multe alte branduri de renume.
Mai multe despre proiectele Ogilvy Romania sunt disponibile si pe canalul propriu facebook
Mai mult in Business, Digital, Interactive, Social Media