(AdPlayers.ro ) Orangina s-a lansat aseara si in Romania. Bautura racoritoare face parte din portofoliul de marci Carlsrom Beverages. Potrivit companiei, Orangina deschide un nou segment de piata, acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar. Orangina detine in Franta in prezent o cota de 45% din piata bauturilor carbonatate.
„Cercetand atent preferintele consumatorilor romani am aflat ca acestia isi doresc o bautura mai aproape de prospetimea portocalelor, fapt care ne-a determinat sa venim in intampinarea nevoilor lor de consum prin lansarea Orangina” a spus Irit Mazor.
„Orangina este o bautura racoritoare premium care se adreseaza iubitorilor de sucuri si apa minerala, deopotriva preocupati de o alimentatie sanatoasa” a declarat Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina in Romania. „Odata cu lansarea pe piata romaneasca, Orangina isi propune o cota de 5% din piata bauturilor racoritoare din portocale. Valoarea totala a investitiei in lansarea Orangina in Romania atinge cifra de 12 milioane de dolari” continua Irit Mazor.
Lansarea Orangina in Romania a fost precedata, timp de trei saptamani, de o campanie de teasing in outdoor. In tot acest timp locuitorii Capitalei si ai principalelor orase din tara au putut vedea “sticla Bulby”, in principalele piete publice. Pe durata lunilor de vara, Orangina ramane aproape de consumatori prin intermediul activitatilor de sampling care se vor desfasura in locatii dintre cele mai diverse, pe intreg cuprinsul tarii.
Shachar Shaine - Presedinte United Romanian Breweries Bereprod si Carlsrom Beverages; Catherine Vaissade -Brand Manager Orangina International si Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina in Romania
Dupa cum mai declara reprezentantii companiei, lansarea Orangina in Romania este sustinuta de la sfarsitul lunii iunie de o campanie de promovare TV, spotul fiind special filmat pentru Romania. Agentiile care vor lucra pentru marca Orangina in Romania sunt Tempo Advertising pentru campania de promovare in media (ATL) si relatii publice (PR) si ProMarket pentru evenimente (BTL).
„Prin continutul sau bogat in suc de portocale si pulpa de fruct, Orangina se diferentiaza de oferta pietei romanesti de bauturi racoritoare, deschizand un nou segment de piata – acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar” a mai declarat Irit Mazor.
„Forma fructului de portocala se regaseste si in logo-ul Orangina: efectul tridimensional al acestuia exprimand dinamism si vioiciune, in deplina concordanta cu sloganul Orangina in Romania: „Shake it your way!”” sustin reprezentantii Carlsrom Beverages.
Orangina se prezinta printr-un ambalaj unic usor recognoscibil de forma unei portocale proaspete „sticla Bulby” de 0,25 si 0.5 litri, cu un design original, usor de identificat de catre consumator.
Dupa cum mai spun reprezentantii Carlsrom Beverages, bautura racoritoare este disponibila pe piata romaneasca in diverse forme de ambalaj: sticla de 250 ml, PET de 0,5 litri si 2 litri. Orangina este un produs international prezent in peste 63 de tari ale lumii, iar reteta bauturii a fost creata in 1936 de catre un spaniol. Bautura racoritoare este produsa astazi in 25 de fabrici din lume care livreaza anual 300 milioane de litri de Orangina.