Noaptea Devoratorilor de Publicitate scoate 500.000 EUR din Bucuresti si de pe Litoral
Vineri, 15 Iunie 2007

Raluca Radesean (foto), Manager la la Zero Events, organizatorul NDP la Bucuresti si pe Litoral

(ADPLAYERS.RO, Iulian Toma)

Noaptea Devoratorilor de Publicitate (NDP) estimeaza un buget de 500.000 EUR numai in urma spectacolelor de la Bucuresti si in 8 spectacole care se vor derula pe Litoralul Romanesc, a estimat pentru ADPLAYERS.RO Raluca Radesean (foto), Manager la la Zero Events, organizatorul acestor evenimente.

Din acest buget, 180.000 - 200.000 de EUR il reprezinta numai evenimentul de la Bucuresti, celelate 8 spectacole urmand sa aiba un buget mediu de aproximativ 40.000 EUR pe fiecare reprezentatie, a mai afirmat Radasean.

Radasean mai sustine ca biletele vandute la Bucuresti nu reprezinta decat 10% din bugetul evenimentului, restul fiind acoperite din pachete de sponsorizare. Reprezentatiile de pe litoral sunt programate sa aiba loc cu intrarea gratuita.

Pentru organizarea NDP in Bucuresti (15 iunie) si pentru 8 spectacole pe Litoral, in Mamaia si Costinesti, saptamanal in lunile iulie-august a.c. Compania are licenta de la Dan Chisu (foto), producatorul general al NDP  -  la randul sau licentiatorul pentru reprezentatiile din Romania ale evenimentului international produs de Jean Marie Boursicot.

6.000-7000 de participanti din Bucuresti, 35.000 de participanti la nivel national

Dan Chisu (foto) a estimat pentru ADPLAYERS.RO ca seria de evenimente aduce, la nivel national, un numar de aproximativ 35.000 de participanti anual. Pe langa reprezentarea din Bucuresti care va aduce 6000 – 7000 de particianti si 1,200 – 2000 participanti in medie pentru fiecare eveniment desfasurat pe Litoral, aproximativ 15.000 de oameni ar urma sa vina numai in urma unui numar de 10 reprezentatii locale desfasurate in Ardeal.

Poate si de aceea, pentru prima oara in istoria de 26 de ani a Noptii Devoratorilor de Publicitate (NDP) si dupa 12 ani de prezenta in Romania, evenimentul va fi lansat in alt oras decat la Paris. NDP se va lansa in aceasta seara la Sala Polivalenta din Bucuresti, in premiera mondiala pentru anul 2007.

Milioane de euro din licentierea NDP

Dan Chisu, a mai spus pentru ADPLAYERS.RO ca Boursicot (foto)  scoate milioane de euro anual numai din licentierea internationala a NDP, chiar daca suma licentelor platite pentru Romania este de doar  40.000 EUR, si ca urmare a unei colaborari de aproape 12 ani.

Oficialul Zero Events sustine ca NDP reuseste sa stranga numai in Bucuresti in fiecare an intre 5000-7000 de persoane, ceea ce reprezinta un succes aproape dublu fata de alte capitale europene unde numarul de participanti este cuprins intre 1.500 si 3500 de persoane.

Tot in premiera, In 2007 montajul evenimetului a fost realizat in Romania la Abis Studio care lucreaza indeaproape cu Castel Film. In noaptea din 15 Iunie ii vom avea ca oaspeti pe marii producatori ai Noptii Devoratorilor de Publicitate din lume.

Spectacolul NDP, psunorganizatorii, promoveaza arta advertising-ului ca pe o forma neconventionala de divertisment si care reuseste sa creeze in permanenta noi pasionati de publicitate. In deschiderea evenimentului maraton de vizualizare a peste 400 de reclame,  va mixa Dj-ul parisian Thomas Lecuyer, urmat de un concert Sensor. Numarul spectatorilor este estimat la 7000, iar pretul unui bilet este de 25 RON (250.000 lei vechi). 

Incheiem cu urarea de finala a lui Dan Chisu: O noapte buna!


PUBLICITATE: