Internetics se face cu 60.000 EUR
Luni, 17 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Internetics se face cu 60.000 EUR“Bugetul festivalului Internetics este cuprins, undeva, în jur de 60.000 EUR”, a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Bortun – General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii care a anuntat de curând startul înscrierilor în competitia destinata comunicarii Online din România.

Seful de la Millenium spune ca estimarea de buget include costurile echipei si cele cu terti, pentru asigurarea desfasurarii Internetics, dar crede ca este foarte posibil ca bugetul sa nu fie acoperit din taxe si sponsori.

Oficialul precizeaza ca echipa dedicata festivalului lucreaza exclusiv la  Internetics pentru ca, în viitor, website-ul competitiei, internetics.ro, îsi propune sa fie un proiect continuu pe parcursul întregului an. “Vrem ca internetics.ro sa fie un loc de întâlnire al industriei timp de 365 de zile pe an, nu doar în jurul desfasurarii festivalului”, subliniaza Bortun.

“Intentia noastra este sa aducem, pentru festival, 60.000 de EUR din taxe si sponsori”, adauga  Bortun. Despre defalcarea sumelor, executivul companiei organizatoare spune ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din bugetul festivalului si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachete de sponsorizari.

“Competitia din acest an încearca sa aduca Internetul direct în biroul oamenilor de marketing”, spune oficialul numarul 1 al proiectului.  „Daca pâna acum acest grup tinta era foarte important, începând din acesta an el reprezinta principalul nostru grup tinta, a mai adagat promotorul competitiei digitale”.

“Vrem sa aducem cât mai multe site-uri de comunitati la Web Space. Ne dorim sa scoatem mai multe bugete din piata în Online atunci când vrei sa comunici”, adauga managerul de la Millenium.

700 la Gala, 300 la Seminarii

Despre numarul de participanti la evenimente, reprezentantul Internetics spune ca se asteapta la peste 700 în seara Galei de premiere, la care s-ar adauga în jur de 300 la seminariile premergatoare evenimentului care va încheia competitia. Seminariile vor avea mai invitati si speakers din strainatate.

“Ma bucura ca o parte din partenerii din anii trecuti, ne sustin în continuare proiectul, lucru care evident ne reconfirma valoarea competitiei”, adauga seful competitiei, despre sustinerea unor sponsori ca HP, Sony Ericsson sau Ipsos Interactive. “Tot din acest an, avem si un nou prieten, nu mai putin important  – Microsoft”, conchide Bortun.

Taxe, termen limita

Taxa de înscriere la Internetics este de 150 RON + TVA pentru fiecare sectiune a competitiilor Web Space si Web Promo, cu exceptia categoriei de bloguri, unde taxa este de 50 RON + TVA si a sectiunii "Campanii de bannere", unde taxa este de 100 RON + TVA. La Web Graphic, taxa de înscriere pentru o sectiune este de 50 RON + TVA. Membrii Asociatiei IAB Romania si membrii IAA Romania vor beneficia de o reducere de 50% la taxele de inscriere. Termenul limita de înscriere în cele trei competitii Internetics este de 6 Octombrie.

PUBLICITATE: