(AdPlayers.ro ) Cea mai noua campanie non-profit din seria “Drogurile ucid” este semnata de Young & Rubicam / Team Advertising si este difuzata pe toate posturile TV din Romania. Potrivit agentiei, aceasta include o serie de 4 spoturi a cate 30 de secunde si are ca public-tinta adolescentii care, conform statisticilor nationale, folosesc din ce in ce mai mult substante injectabile intravenos pentru a-si satisface dependenta de droguri. Campania non profit a inceput pe 27 aprilie.
"Drogurile Ucid", Salvati Copiii , Young & Rubicam / Team Advertising
“Colaborarea noastra cu Salvati Copiii Romania din ultimii ani ne-a dat serioase teme de reflectie si ne-a facut sa constientizam marile probleme pe care le au copiii din Romania”, spune Dragos Popescu - Deputy Creative Director Y & R. “Stim ca exista copii abandonati, copii abuzati, copii victime ale traficului de carne vie, copii care isi injecteaza droguri.”
Proiectul a avut nevoie de timp pentru a fi pus in scena. “Ultima noastra campanie este un proiect care implineste un an, caruia am reusit sa-i gasim resursele financiare pentru a-l produce” a mai declarat Dragos Popescu.
Despre “filmul” campaniei creativul spune ca: “In urma cu un an ne-a venit ideea sa folosim fluturii ca pe o metafora pentru adolescenti – idee pe care am folosit-o doar in print, pe niste afise, pentru ca Salvati Copiii e un ONG cu inima mare, dar cu buget mic.” Popescu decripteaza si motivul alegerii “Fluturele vorbeste despre inocenta, frumusete, gratie, fragilitate si despre exuberanta vremelnica a adolescentei. Si, campania, evident, despre cum toate acestea pot fi pierdute”.
Primul spot din seria de patru a fost intitulat “Zbor” si “vorbeste despre faptul ca drogurile nu te inalta (don’t get you high), ci te doboara”, adauga reprezentantii Young & Rubicam / Team Advertising. “Al doilea, intitulat “Frumusete” spune ca drogurile iti urâtesc trupul si sufletul. Cel de-al treilea, “Respectul de sine”, vorbeste despre rusinea celor dependenti de droguri care stiu ca e rau ceea ce fac, dar nu se pot opri”.
Ultimul spot - “Cimitirul” este si o concluzie a celorlalte trei, spun oficialii agentiei de publicitate. “un spot de stare care trage un semnal de alarma si incearca sa introduca teama de drog in inimile potentialilor consumatori si ale consumatorilor de droguri usoare” conchid ei.
Scopul declarat al celor 4 spoturi si al campaniei de print este, potrivit agentiei, de a-i determina pe adolescenti “sa se trezeasca, sa ia nota si sa se OPREASCA sa consume droguri”.
Campania ce contine seria de spoturi “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”, impreuna cu campania de print a fost construita de o echipa formata din Gabriela Alexandrescu de la Fundatia Salvati Copiii si o echipa de creatie Y&R / Team formata din Dragos Popescu si Dan Serbanescu. Filmul a fost produs de casa de productie Saga Films.