Eveniment CSR - Crosul Petrom 2009 - Eveniment

Pastel Age oferă servicii integrate, atât pe segmentul de strategie, cât şi creaţie şi implementare, urmărind să creeze pentru companii o experienţă de brand autentică şi completă. Marketingul experienţial, cel ce valorifică noul concept al „experienţei” este doar o nouă abordare a marketingului clasic, de aceea, noţiunile de eficienţă şi ROI reprezintă în continuare o mare provocare. De altfel, o dată cu formarea unui nou consumator, eficienţa mijloacelor tradiţionale de...
Title: Titlu | Crosul Petrom 2009 - Eveniment |
Product: Produs | Eveniment CSR |
Media Type: Tip Media | BTL, Promotion, Event |
Year, Month of first appearance: prima aparitie: an, luna | 2009, Septembrie |
Agency: Agentie | Pastel Age |
Advertiser: Anuntator | Petrom SA |
Category: Categorie | Public Health & Safety |
Slogan: Tag Line | Pista continua! |
ALTE WORK-URI
Chello Central Europe
2009, Noiembrie
2009, Noiembrie
Gabriela Szabo
2009, Noiembrie
2009, Noiembrie
Chello Central Europe
2009, Septembrie
2009, Septembrie
PUBLICITATE: