Filozofia Pastel Age este sintetizată chiar în numele său, considerat de mulţi ca fiind unul ciudat pentru o agenţie de comunicare. Dar, mai mult decât o agenţie, Pastel Age îşi propune să deschidă o nouă era i
Pastel Age oferă servicii integrate, atât pe segmentul de strategie, cât şi creaţie şi implementare, urmărind să creeze pentru companii o experienţă de brand autentică şi completă. Marketingul experienţial, cel ce valorifică noul concept al „experienţei” este doar o nouă abordare a marketingului clasic, de aceea, noţiunile de eficienţă şi ROI reprezintă în continuare o mare provocare. De altfel, o dată cu formarea unui nou consumator, eficienţa mijloacelor tradiţionale de...
Pastel Age oferă servicii integrate, atât pe segmentul de strategie, cât şi creaţie şi implementare, urmărind să creeze pentru companii o experienţă de brand autentică şi completă. Marketingul experienţial, cel ce valorifică noul concept al „experienţei” este doar o nouă abordare a marketingului clasic, de aceea, noţiunile de eficienţă şi ROI reprezintă în continuare o mare provocare. De altfel, o dată cu formarea unui nou consumator, eficienţa mijloacelor tradiţionale de...
Title: Titlu | Finala Cupa 1 - Eveniment |
Product: Produs | Eveniment Sportiv |
Media Type: Tip Media | BTL, Promotion, Event |
Year, Month of first appearance: prima aparitie: an, luna | 2008, Noiembrie |
Agency: Agentie | Pastel Age |
Advertiser: Anuntator | Primaria Sectorului 1 |
Category: Categorie | Public Health & Safety |
Slogan: Tag Line | Finala Cupa 1 - sa castige cel mai bun! |
ALTE WORK-URI
Chello Central Europe
2009, Noiembrie
2009, Noiembrie
Gabriela Szabo
2009, Noiembrie
2009, Noiembrie
Chello Central Europe
2009, Septembrie
2009, Septembrie
PUBLICITATE: