Mercury360
Radu Miu, General Manager, Mercury360
Mercury360 este agenţia care gândeşte rezultate. EFICIENŢA dictează filosofia de business a agentiei. EFICIENŢĂ, adică a comunica la locul potrivit, la momentul potrivit, cu un discurs potrivit si instrumente potrivite
Încă de la înfiinţare, în 1993, Mercury a fost un participant activ la creşterea afacerilor clienţilor săi şi optimizarea profiturilor acestora. Am fost partenerul de marketing şi comunicare al unor companii care au pionierat piaţa: Coca-Cola, CBR (actuală Ursus Breweries).
Mercury a crescut odată cu piaţa şi cerinţele clienţilor. Nu de putine ori a trebuit să inventăm şi să schimbăm normele, să inovăm permament cu gândul la găsirea celor mai eficiente soluţii de comunicare. Premierele care poarta semnătura Mercury n-ar fi fost posibile fără echipa dedicată, fără profilul de "do-er" al fiecărui om din agenţie, fără dinamism şi fără curaj :
– primul proiect de door-to-door sampling din România dezvoltat şi implementat în 1995;
– primul program naţional de merchandising şi in-store sampling din România dezvoltat şi implementat în 1996;
– una dintre primele agenţii independente de specializate pe comunicare BTL din România, odată cu desprinderea Mercury Promotions în 1998;
– prima şi singura agenţie de publicitate din România cu forţă de implementare în toată ţara prin intermediul birourilor regionale din Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi şi Constanţa, începând din 1999;
– primul program de door-to-door selling şi primul program co-branded cu target de nişă, UniversiDAR, dezvoltate în 2000;
– singura agenţie de publicitate cu departament de consultanţă specializată pe proiecte comunitare şi guvernamentale, începând din 2003.
Începând cu 2003, agenţia a început un intens proces de regândire a operaţiunilor sale, dezvoltând, pe lângă departamentele sale de implementare, şi capacităţile sale de strategie şi creaţie. Procesul este confirmat de rezultate: Finalist la Golden Drum Festival 2004, Silver Award la Epica 2004, Most visible campaign of the Year 2005 cu Maggi “Urmează-ţi inima şi câştigă!”.
Astăzi, Mercury360 este agenţia de "problem-solvers" unde clienţii îşi cresc profitul şi afacerea. Ne consolidăm competenţele si capacitatea de integrare a tuturor specializărilor pe care le acoperim (de la Field marketing la PR, de la creaţie la Merchandising şi Outsourced sales, de la Special events la Direct marketing şi Interactive). Am început să ne consolidăm expertiza unică pe care o avem pe piaţă, primul exemplu fiind parteneriatul încheiat cu CPM international, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa internaţională de field marketing şi sales development, parte a Omnicom Group.
Mercury360 rămâne însă un integrator eficient de servicii diverse, cu know how 360 şi capacităţi demonstrate de implementare specializată. Avem o echipă longevivă de oameni pasionaţi de marketing şi comunicare care rezolvă probleme complexe si livrează rezultate verificabile în business-ul clienţilor noştri.
Rămanem cea mai mare şi mai bună forţa de implementare de pe piaţă şi ne dezvoltăm în fiecare zi competenţe pentru a fi mereu înaintea pieţei şi pregătiţi să rezolvăm orice challenge. And we think results.
Mercury a crescut odată cu piaţa şi cerinţele clienţilor. Nu de putine ori a trebuit să inventăm şi să schimbăm normele, să inovăm permament cu gândul la găsirea celor mai eficiente soluţii de comunicare. Premierele care poarta semnătura Mercury n-ar fi fost posibile fără echipa dedicată, fără profilul de "do-er" al fiecărui om din agenţie, fără dinamism şi fără curaj :
– primul proiect de door-to-door sampling din România dezvoltat şi implementat în 1995;
– primul program naţional de merchandising şi in-store sampling din România dezvoltat şi implementat în 1996;
– una dintre primele agenţii independente de specializate pe comunicare BTL din România, odată cu desprinderea Mercury Promotions în 1998;
– prima şi singura agenţie de publicitate din România cu forţă de implementare în toată ţara prin intermediul birourilor regionale din Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi şi Constanţa, începând din 1999;
– primul program de door-to-door selling şi primul program co-branded cu target de nişă, UniversiDAR, dezvoltate în 2000;
– singura agenţie de publicitate cu departament de consultanţă specializată pe proiecte comunitare şi guvernamentale, începând din 2003.
Începând cu 2003, agenţia a început un intens proces de regândire a operaţiunilor sale, dezvoltând, pe lângă departamentele sale de implementare, şi capacităţile sale de strategie şi creaţie. Procesul este confirmat de rezultate: Finalist la Golden Drum Festival 2004, Silver Award la Epica 2004, Most visible campaign of the Year 2005 cu Maggi “Urmează-ţi inima şi câştigă!”.
Astăzi, Mercury360 este agenţia de "problem-solvers" unde clienţii îşi cresc profitul şi afacerea. Ne consolidăm competenţele si capacitatea de integrare a tuturor specializărilor pe care le acoperim (de la Field marketing la PR, de la creaţie la Merchandising şi Outsourced sales, de la Special events la Direct marketing şi Interactive). Am început să ne consolidăm expertiza unică pe care o avem pe piaţă, primul exemplu fiind parteneriatul încheiat cu CPM international, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa internaţională de field marketing şi sales development, parte a Omnicom Group.
Mercury360 rămâne însă un integrator eficient de servicii diverse, cu know how 360 şi capacităţi demonstrate de implementare specializată. Avem o echipă longevivă de oameni pasionaţi de marketing şi comunicare care rezolvă probleme complexe si livrează rezultate verificabile în business-ul clienţilor noştri.
Rămanem cea mai mare şi mai bună forţa de implementare de pe piaţă şi ne dezvoltăm în fiecare zi competenţe pentru a fi mereu înaintea pieţei şi pregătiţi să rezolvăm orice challenge. And we think results.
WORK-URI
Brigada de Politie Rutiera Bucuresti, Asociatia Motociclistilor din Romania
2008, Aprilie
2008, Aprilie
Brigada de Politie Rutiera Bucuresti
2008, Martie
2008, Martie
PUBLICITATE: