Grey Bucharest
Laura Tampa, Managing Director, Grey Bucharest
“We create leading Brand Ideas: ideas that resonate in people’s minds and hearts and create Brand Preference” este misiunea grupului din care agenţia Grey face parte, o agenţie care crede cu putere în “creativitatea care vinde”.
.
Pe o piaţă de publicitate care are o tradiţie de numai 15 ani, experienţa cumulată a specialiştilor în comunicare de la agenţia Grey Worldwide România depăşeşte 350 de ani…
De altfel, experienţa îndelungată în domeniul comunicării este ceea ce defineşte agenţia Grey, o agenţie cu peste 100 de angajaţi în România.
Parte a WPP, agenţia Grey Worldwide România este afiliată la reţeaua internaţională Grey Global Group, care are la rândul său o tradiţie de aproape 90 de ani pe piaţa internaţională, în prezent având agenţii în peste 85 de ţări în întreaga lume.
Dincolo de experienţa şi know-how-ul pe care această reţea multinaţionala le oferă, colaborarea cu companii naţionale şi multinaţionale de renume au transformat echipa de comunicatori de la Grey într-o echipă capabilă să ofere soluţii integrate de marketing şi să construiască lideri de piaţă.
Strategia şi creativitatea strategică sunt principalele competenţe ale echipelor care gestionează conturi precum Brau Union, British American Tobacco, Procter&Gamble, GlaxoSmithKline, Nokia, ROMTELECOM, Visa sau Borsec.
Pe lângă activitatea desfăşurată în România, biroul din Bucuresti coordonează activităţile de comunicare în regiunea Sud-Estului Europei pentru clienţi multinaţionali cum sunt P&G, BAT sau Visa.
Acest lucru înseamnă că echipe regionale lucrează zilnic cu parteneri din Albania, Bulgaria, Bosnia-Herzegovina, Macedonia, Moldova, Serbia şi Muntenegru, împreună cu care desfăşoară ample campanii integrate.
Pe o piaţă de publicitate care are o tradiţie de numai 15 ani, experienţa cumulată a specialiştilor în comunicare de la agenţia Grey Worldwide România depăşeşte 350 de ani…
De altfel, experienţa îndelungată în domeniul comunicării este ceea ce defineşte agenţia Grey, o agenţie cu peste 100 de angajaţi în România.
Parte a WPP, agenţia Grey Worldwide România este afiliată la reţeaua internaţională Grey Global Group, care are la rândul său o tradiţie de aproape 90 de ani pe piaţa internaţională, în prezent având agenţii în peste 85 de ţări în întreaga lume.
Dincolo de experienţa şi know-how-ul pe care această reţea multinaţionala le oferă, colaborarea cu companii naţionale şi multinaţionale de renume au transformat echipa de comunicatori de la Grey într-o echipă capabilă să ofere soluţii integrate de marketing şi să construiască lideri de piaţă.
Strategia şi creativitatea strategică sunt principalele competenţe ale echipelor care gestionează conturi precum Brau Union, British American Tobacco, Procter&Gamble, GlaxoSmithKline, Nokia, ROMTELECOM, Visa sau Borsec.
Pe lângă activitatea desfăşurată în România, biroul din Bucuresti coordonează activităţile de comunicare în regiunea Sud-Estului Europei pentru clienţi multinaţionali cum sunt P&G, BAT sau Visa.
Acest lucru înseamnă că echipe regionale lucrează zilnic cu parteneri din Albania, Bulgaria, Bosnia-Herzegovina, Macedonia, Moldova, Serbia şi Muntenegru, împreună cu care desfăşoară ample campanii integrate.
Tip companie:
Advertising / Full Service / Integrated
Acoperire:
National
Oras:
BUCURESTI
Adresa:
Strada Frumoasa, nr.39
Tel.:
(+4) 021 310.65.18
E-mail:
Website:
Competente / Domenii Expertiza
Competente pincipale:
strategie, creatie, media, BTL, DM, PR
Info Companie / Retea / Finaniciare
Anul fondarii:
1992
Afilieri:
100%, Grey Worldwide
Cifra de afaceri:
- 2004: 15,9 Milioane EUR
- 2005: 24,85 Milioane EUR
- 2006: NA
Team / Echipa
Numar angajati:
100
Business:
Cristiana Spătaru, Client Services Director
Clienti: Advertiseri / Marci(servicii oferite)
Clienti:
International Grup/Companie mama:
WPP
WORK-URI
PUBLICITATE: