Cunoscut atat ca protagonist al filmului „365 Days”, cat si ca imagine a brandului lider de piata HELL ENERGY, Morrone urmeaza sa apara intr-un alt rol interesant.
Timp de aproape trei decenii, de la debutul din 1970 pana in anul 1998, Delia Budeanu a scris cu eleganta si profesionalism o pagina de aur in istoria TVR
Allianz-Tiriac U15, Dedeman U13, Corona Brasov U11, Allianz-Tiriac U9 si Triumf Bucuresti U7 au adjudecat trofeul competitiei
Producatorul HELL ENERGY (Ungaria), va suspenda temporar productia de bauturi energizante HELL, care contin vitamine de tip B, incepand cu data de 17 octombrie 2024, pentru o perioada estimata de 2-3 saptamani.
Elevii si studentii cu varste intre 14 si 24 de ani, care urmeaza studii in domeniul muzicii clasice sau artelor vizuale la institutii de invatamant vocationale din Romania si provin din familii cu venituri reduse, sunt invitati sa aplice pana la data de 10 noiembrie 2024, pentru a obtine o...
PUBLICITATE:
Etichete
CSR
· Responsabilitate Sociala
· Bauturi
· MEDIA
· SPONSORSHIP
· Oameni
· Research
· TV
· Retail
· Sport Marketing
· Cercetare
Articole:
Recunoasterea Gold in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care...
Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar...
Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru...
CELE MAI RECENTE ARTICOLE
PUBLICITATE: