Michele Morrone joaca rolul principal in filmul biografic Maserati: The Brothers

  Cunoscut atat ca protagonist al filmului „365 Days”, cat si ca imagine a brandului lider de piata HELL ENERGY, Morrone  urmeaza sa apara intr-un alt rol interesant.


Televiziunea Romana regreta disparitia Deliei Budeanu si programeaza la TVR1, In memoriam, o editie Profesionistii cu indragita crainica
Timp de aproape trei decenii, de la debutul din 1970 pana in anul 1998, Delia Budeanu a scris cu eleganta si profesionalism o pagina de aur in istoria TVR

Castigatorii turneului de hochei pentru copii Tiriac Trophy 2024
  Allianz-Tiriac U15, Dedeman U13, Corona Brasov U11, Allianz-Tiriac U9 si Triumf Bucuresti U7 au adjudecat trofeul competitiei

Pauza temporara in productie la fabrica HELL, din cauza deficitului de vitamina B la nivel european
Producatorul HELL ENERGY (Ungaria), va suspenda temporar productia de bauturi energizante HELL, care contin vitamine de tip B, incepand cu data de 17 octombrie 2024, pentru o perioada estimata de 2-3 saptamani.

Fundatia Regala Margareta a Romaniei lanseaza selectia nationala pentru Bursele Tinere Talente 2025, editia a 17-a
Elevii si studentii cu varste intre 14 si 24 de ani, care urmeaza studii in domeniul muzicii clasice sau artelor vizuale la institutii de invatamant vocationale din Romania si provin din familii cu venituri reduse, sunt invitati sa aplice pana la data de 10 noiembrie 2024, pentru a obtine o...

PUBLICITATE:

Articole:
Via Profi primeste Gold in Community Index 2024, cea mai importanta recunoastere pentru dezvoltarea comunitatilor din Romania.
  Recunoasterea Gold  in Community Index® 2024, pentru cresterea nivelului de constientizare, vine dupa o analiza complexa care...
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
  Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar...
VML este  singura agentie din Romania premiata la London International Awards 2024
Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru...