Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 29 Iulie 2024
Derulata in perioada 15 iulie – 30 septembrie 2024, campania se desfasoara la nivel national, iar participarea are loc prin inscrierea codului unic din interiorul steagului promotional care marcheaza produsele participante la promotie, prin oricare dintre urmatoarele metode: sms la 1859 (tarif normal in...
Miercuri, 30 Martie 2022
Neo-ruralii sunt noua generatie de adepti urbani ai relocarii la sat sau oras mai mic, fenomen care ia avans fata de migrarea inversa spre marile orase
Marti, 22 Martie 2022
Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
Marti, 25 Mai 2021
In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
Vineri, 14 Mai 2021
„Suntem onorati sa o sutinem pe ROXEN in drumul sau catre una dintre cele mai iubite competitii muzicale. Anul trecut, ROXEN a devenit brand ambassador-ul gamei LONCOLOR EXPERT HEMPstyle, iar culoarea de par pe care o poarta este 4.22 – Violet Intens, o nuanta vibranta pentru un plus de...
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Luni, 15 Iunie 2020
Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre: Culori de vis permis.
Joi, 06 Iunie 2019
Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
Joi, 11 Octombrie 2018
Din aceasat pozitie, noul director va coordona activitatile de marketing ale grupului de pe ambele piete - Romania si Bulgaria
Luni, 20 August 2018
Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019 s-a desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
Miercuri, 30 Mai 2018
„Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Vineri, 08 Decembrie 2017
Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Luni, 10 Iulie 2017
Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
Vineri, 16 Iunie 2017
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor,Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Vineri, 20 Ianuarie 2017
La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro, la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala.
Joi, 23 Iulie 2015
„N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Marti, 06 Ianuarie 2015
Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy , proiect prin care artisti urbani au infrumusetat posturile de transformare.
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: