Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 06 Iulie 2023
Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
Vineri, 13 Mai 2022
In prezent, 30 de persoane din Ucraina, care se afla in acest moment in intreaga lume, invata limba engleza la cursurile predate chiar de o profesoara de engleza din Ucraina.
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Premii de 2.200 euro in cash pentru cele mai bune colantari si o participare la Sema Show, Las Vegas
Miercuri, 09 August 2017
Concursul de colantare KING of Wraps se va desfasura in perioada 26-29 septembrie, in cadrul targului PRINT&SIGN 2017 iar adplayers este unul din partenerii de promovare ai targului si evenimentelor din cadrul acestuia
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Miercuri, 09 Martie 2016
Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
Joi, 28 Mai 2015
Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour
Joi, 25 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Marti, 14 Septembrie 2010
Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
Joi, 21 Mai 2009
Potrivit unor surse din piata, la varful Unilever South Central Europe condusa de Alexandra Gatej, Presedintele Unilever SCE ar urma sa aiba loc un cutremur in care schimbarile ar...
Sambata, 28 Martie 2009
Lectia de emisari ai culturii si valorilor romanesti, servita de cinci urmasi ai incasilor, poate in ultima lor zi de sedere in Romania, la un eveniment pe care l-au tinut sambata, 28 martie, la scena deschisa, in parcul Herastrau din Bucuresti
Luni, 16 Martie 2009
Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTL - potrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
Vineri, 07 Martie 2008
Potrivit agentiei de relatii publice, strategia de comunicare va viza in egala masura informarea publicului despre aparitia categoriei de nisa pe care o reprezinta hotelul, precum si pozitionarea brandului
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: