Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Februarie 2024
Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Joi, 15 Decembrie 2022
Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu...
Luni, 12 Decembrie 2022
Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Marti, 31 August 2021
Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact si Dorna Lactate - o solutie completa de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare; Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta...
Marti, 20 Martie 2018
Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Luni, 06 Octombrie 2008
Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: