Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 13 Iulie 2020
Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.
Luni, 03 Iunie 2019
Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Miercuri, 29 Mai 2019
Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Miercuri, 05 Decembrie 2018
Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Luni, 05 Noiembrie 2018
Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Luni, 03 Septembrie 2018
Sambata, 8 septembrie, de la 10:00 dimineata, pe aleile din parcul Lumea Copiilor din Bucuresti, copiii sunt asteptati la joaca si ateliere creative, concursuri cu premii, sport, face paiting, stiinta distractiva, dans si veselie, toata ziua.
Luni, 30 Iulie 2018
Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Miercuri, 23 Mai 2018
Asociatia Parintilor Isteti si Itsy Bitsy FM, initiatori ai campaniei de prevenire a bullying-ului inca din 2017, au gasit in deputatii Andrei Pop si Petre - Florin Manole doi aliati dedicati acestei cauze.
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Vineri, 27 Octombrie 2017
Sub titlul „Marina Sturdza, Romanian Princess and Humanitarian”, unul din cele mai importante ziare americane, The New York Times, face un frumos elogiu vietii si activitatii Printesei Marina Sturdza, la doua zile de la trecerea Sa la Domnul.
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Vineri, 04 August 2017
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
Vineri, 16 Septembrie 2016
In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Joi, 21 Iulie 2016
Reuniunea este motivata de faptul ca doar printr-un efort integrat al institutiilor statului si al societatii civile se pot creiona politicile publice care sa vina efectiv in sprijinul unei generatii de copii, dupa unele estimari de peste 300.000, dar si familiilor acestora.
Marti, 13 Octombrie 2015
Luni, 22 Iunie 2015
Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
Marti, 03 Iunie 2014
The Gunn Report ofera 5 premii cu o valoare aproximativ de 500 USD pentru predictiile de spoturi publicitare care vor castiga mult ravnitele trofee Cannes Lions 2014
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Marti, 08 Iunie 2010
Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Miercuri, 10 Martie 2010
Dezvoltata de Nicola Porter Novelli (The Group), campania „Toti copiii trebuie sa mearga la scoala” trage un semnal de alarma...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: