Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 30 Iunie 2023
Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra superioritatea acestora printr-o...
Miercuri, 01 Februarie 2023
“Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Joi, 19 Iulie 2018
ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Vineri, 23 Februarie 2018
B1 TV anunta un interviu Bomba cu PREMIERA in televiziune! Primul interviu cu Elan Schwartzenberg de pe teritoriul altui stat
Vineri, 19 Februarie 2016
Luni, 17 August 2015
Incepand din luna noiembrie, noua lege a publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
Miercuri, 25 Februarie 2015
"
Vineri, 30 Iulie 2010
„Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Vineri, 17 Iulie 2009
Potrivit Hotnews, Ministerul Turismului a platit 832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) pentru “All Inclusive” (Realitatea TV), si 169.308 lei la Antena 3, prin S.C. Clir...
Marti, 28 Aprilie 2009
Elena Udrea, Ministrul Turismul a afirmat pentru AdPlayers ca „este vorba de o singura licitatie legata de brandul turistic al Romaniei”, si ca „detaliile...
Luni, 27 Aprilie 2009
Fosta PR-ista Realitatea Catavencu, Lavinia Udrea, acum fondator al companiei de relatii publice Streetwise PR, spune ca agentia are 5 oameni, dar a preferat sa nu comenteze informatiile privind portofoliul de clienti
Marti, 24 Iunie 2008
Contactata de catre AdPlayers, fostul oficial de relatii publice a afirmat ca s-a despartit in conditii amiabile de echipa Realitatea TVJoi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: