Rezultatele cautarii dupa : "tvc"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
Miercuri, 21 Februarie 2024
 Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, Mistery Shopper
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Dove lanseaza gama Dove Nutritive Solutions printr-o noua campanie de comunicare
Luni, 30 Septembrie 2019
 Prin noua campanie de comunicare dedicata produselor de ingrijire a parului, Dove incurajeaza consumatorii sa fie creativi cu parul lor, fara sa le fie teama ca il vor deteriora
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015
 
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Cont de 1 Milion EUR Policolor, la Saatchi & Saatchi si Zenith Media
Luni, 31 Mai 2010
 Creatia celor trei spoturi Policolor semnata de Saatchi & Saatchi este derulata de agentia Zenith Media, care administreaza contul de media 
Time Warner a incheiat preluarea a 31% din CME (Pro Tv, Acasa TV, MTv etc)
Luni, 18 Mai 2009
 Cu cei 241,5 Mil USD, Time Warner a intrat in posesia a 31% din actiunile CME (in Romania - PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro si MTV Romania)
Daca Facebook ar fi o tara, ar fi a cincea din lume ca numar de locuitori Ad:tech Paris 2009, cu Andreea Guidea, Zenergy
Luni, 13 Aprilie 2009
 In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
CME a platit 109,1 Milioane USD pentru 10% din Studio 1+1 (Ucraina)
Miercuri, 22 Octombrie 2008
Trustul CME, din care in Romania mai fac parte posturile de televiziune din grupul Media Pro, a completat astfel achizitia pana la 100% a televiziunii Studio 1+1, devenind unicul...
Adrian Sarbu live online la Investor Day CME (Pro Tv, Acasa Tv, Pro FM etc)
Luni, 20 Octombrie 2008

Alaturi de Michael Garin, Chief Executive Officer al CME, printre cei care vor sustine prezentari la Investor Day CME organizata la New York, joi, 23 octombrie, incepand cu 12.15 ( 6.15 PM Ora Europei Centrale, CET ) se va numara si Adrian Sarbu, Chief Operating Officer al CME

Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom, pleaca intr-o agentie de creatie
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
La 35 de ani, Pilu avea 6 ani de premii in publicitate
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Alaturi de echipele din care a facut parte, Dan Moldovan (Pilu) avea sa cucereasca premii in publicitate inca din 2001
Audiente medii TV: Cote de Piata (Share), Octombrie
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Tranca, Friends: Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
1 2 »