Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Joi, 09 Octombrie 2008
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
Luni, 28 Ianuarie 2008
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Rating (exprimat in mii persoane)
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Joi, 16 August 2007
Minutul de aur al meciului "Lazio - Dinamo" difuzat la Prima TV pe 14 august 2007 a avut un rating (indice de audienta) de 16.3% si 43.2% cota de piata la 22:22
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia īn calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
Duminca, 27 Mai 2007
Marti, 29 mai (maine) are loc primul seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta care ii are ca vorbitori pe Dr. Rudolf Bretschneider - GfK Austria, Alessio Fattore - Starcom Italia, Dr. Bernhard Engel - ZDF Germania si Nicu Laita - Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007
Primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate va avea loc pe data de 29 mai 2007 si "se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii...
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat īntr-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date de audienta TV īn perioada 2008 2011 a fost cāstigata de compania GFK- Romania
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din Romānia se cifreza īn acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, īn 2007
Marti, 01 August 2006
Pe o piata a canalelor internationale estimata de catre Arbomedia, īn acest an, la 6,5 - 7 milioane EUR, regia condusa de Serban Ciusca va reprezenta, de la 1 septembrie, vānzarile si biroul de marketing al canalului de filme si seriale Hallmark
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic
Vineri, 29 Aprilie 2005
Publicitatea, inscrierile AdOr 2005 dar si cele la Internetics intra incepand de astazi intr-o nemuncitoreasca minivacanta de Pasti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: