Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 14 Septembrie 2021
Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP),...
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Marti, 19 Mai 2009
Oprea coordona editorial Strategic.ro dupa inchiderea licentei britanice a revistei Campaign din toamna anului 2008
Vineri, 13 Februarie 2009
Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Miercuri, 04 Februarie 2009
Potrivit unor surse din piata, redactorii editiei tiparite Campaign inchise de Rachad El Jisr in toamna anului trecut vor lansa Strategic pana la inceputul lunii martie
Miercuri, 03 Septembrie 2008
Fosta Senior Strategic Planner la McCann Erickson, Bogdana Butnar va fi Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners Romania
Miercuri, 27 Februarie 2008
Acum Strategic Planning Director la Starcom, Stefan Stroe ar urma sa faca strategie la agentia de publicitate Grey Bucharest
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: