Rezultatele cautarii dupa : "spotul tv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

CEC Bank si Isobar Romania sunt Parte din viata ta
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
First Bank, de Halloween. Consumatorii sunt invitati sa isi sperie spaimele si banca actuala, in cea mai noua campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 27 Octombrie 2021
 Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Noua campanie Heineken  WELL MEET AGAIN celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Coca-Cola lanseaza noul design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahar, reunite sub strategia One Brand
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
Esti mai puternic decat crezi! Noua campanie Regina Maria vrea sa imputerniceasca pacientul si sa-l scoata din contextul vulnerabil, neputincios, de victima.
Luni, 12 Aprilie 2021
 Spotul este realizat de catre regizorul britanic Laurence Dunmore, a carui viziune unica reuseste sa transpuna cu impact puternic, in doar cateva secunde, calatoria emotionala si plina de provocari a pacientului, de la diagnostic la vindecare.
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
400 de farmacii. Campania de lansare Dr.Max pe piata locala este semnata de Ogilvy Romania
Marti, 11 Februarie 2020
 Cel mai mare lant farmaceutic din Europa Centrala si de Est, potrivit companiei, Dr.Max a intrat pe piata din Romania cu peste 400 de farmacii in intreaga tara. Ogilvy Romania semneaza o campanie care mizeaza pe simplitate si emotie pentru a spune povestea din spatele brandului, spun autorii.
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Rexona Halep, la dublu. Simona Halep si Rexona pro-miscare #5000depasipezi . Creatie, Propaganda.
Marti, 07 August 2018
Lorand Balint, artizanul strategiei Propaganda: „Mersul pe jos este cel mai usor de inclus in rutina zilnica si are niste beneficii incredibile pentru corp, minte si sanatate. De aici decizia de a ne focusa pe mersul pe jos si campania #5000depasipezi sustinuta de Simona Halep”
GAV semneaza Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa. Liana Stanciu, promotor.
Joi, 12 Aprilie 2018
Producator local cu o oferta completa pentru bai si grupuri sanitare, Cersanit directioneaza, in perioada Aprilie-August, 1% din vanzarile produselor sale catre renovarea bailor din scolile publice romanesti
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
We are the ANSWEAR! acum si in programul TV. 30 de brand-uri noi in sezonul de toamna - iarna
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
 Campanie Piraeus Credit pentru nevoi personale semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 11 Aprilie 2016
 Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
1 2 3 4 5 »