Rezultatele cautarii dupa : "sorel"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Vezi cine conduce interimar vanzarile Adevarul Holding. Seful regiei Media Point a demisionat ieri.
Joi, 08 Martie 2012
 Dragos Stan, seful regiei de vanzari Adevarul Holding, a demisionat ieri ( miercuri, 7 martie) de la conducerea regiei. Din informatiile adplayers, interimatul conducerii vanzarilor Media Point va fi asigurat pe echipe, de Mircea Ionescu - pentru publicitatea in print, si Marius Dondorici – pentru Internet.
Imre: Relatia Adevarul Holding - Media Point a dublat vanzarile de publicitate
Joi, 12 Mai 2011
 Nu avem intentia sa reziliem contractul cu Media Point. Suntem multumiti impreuna cu formula de vanzari actuala Adevarul Holding. Cele doua...
Plecarea lui Sorel Radu va fi urmata de internalizarea vanzarilor Adevarul Holding
Luni, 09 Mai 2011
 Plecarea lui Sorel Radu, seful regiei Media Point, va fi urmata de internalizarea vanzarilor Adevarul Holding. Miscarea ar putea intra in vigoare chiar din cursul lunii iunie.

Sorel Radu, managerul regiei Adevarul Holding, nemultumit de relatia cu grupul de presa.
Vineri, 06 Mai 2011
Din informatiile AdPlayers, managerul Media Point, regia ce reprezinta Adevarul Holding pe piata de media, ar putea pune stop colaborarii cu regia si grupul de...
Academia Catavencu semneaza cu regia care vinde Adevarul Holding. F5, inca in negocieri.
Marti, 05 Octombrie 2010
 Titlul saptamanal urmeaza sa fie reprezentat de regia Media Point inca din aceasta saptamana
Sorel Radu: GM la regia Media Point. Prima tinta: 10 Mil. EUR pentru Adevarul Holding pe 2011
Joi, 23 Septembrie 2010
 Regia de vanzari Media Point care va reprezenta Adevarul Holding este detinuta 100% de Odyssey si are ca tinta din publicitate pentru Adevarul Holding: 10 Milioane EUR pe...
Regia de vanzari a holdingului Adevarul, in negocieri cu Sorel Radu
Marti, 21 Septembrie 2010
 Controlata 100% de Odyssey, Media Point - regia de vanzari Adevarul Holding - este in negocieri de consultanta de specialitate cu fostul director de vazari la Media Pro si mai apoi Realitatea Catavencu, Sorel Radu
Cine a furat cu publicitatea la click? 37% gratuit.
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit unui studiu eResearch realizat pe 52 de site-uri, comparativ cu 40% dintre utilizatorii online care declara ca au dat click, 37% dintre cei expusi publicitatii online fie se informeaza in vederea cumpararii, fie in proportie de 29,9% raspandesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Facebook Romania: Un sfert dintre tinerii romani sunt utilizatorii platformei online
Joi, 03 Iunie 2010
 Potrivit unei cercetari eResearch Corp, un sfert din populatia Romaniei (24,7%) cu varsta de 19 ani are conturi pe Facebook, urmat la un singur procent distanta de tinerii in varsta...
Unde va face criza reduceri in gospodarii?
Marti, 10 Martie 2009
 Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si...
DBV Media House confirma administrarea publicitatii pe intregul portofoliu Realitatea Catavencu
Miercuri, 03 Decembrie 2008
 AdPlayers scria ieri ca regia condusa de Brindusa Vlanga ar urma sa administreze vanzarea publicitatii pe intreg portofoliu de produse al grupului, mai putin Internet, care intra...
Sorel Radu a achizitionat majoritatea eResearch Corp
Marti, 02 Decembrie 2008
 Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci

 

Sorel Radu se desparte de Realitatea Catavencu
Vineri, 10 Octombrie 2008

Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu de la formarea departamentului de vanzari de publicitate, Sorel Radu se va desparti de trustul de media din ianuarie 2009

Sorel Radu: ‚Site-urile Realitatea Catavencu (.. ) vor fi vandute catre intreaga piata exclusiv prin departamentul intern de vanzari’
Joi, 29 Mai 2008

„Ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu

‚Proiectele online discutate pana acum se ridica deja la valori ce depasesc un milion de EUR’ Dragos Stanca, despre proiectul de investitii online F5, Realitatea – Catavencu
Joi, 29 Mai 2008
Dragos Stanca, managing director business media si online Realitatea-Catavencu a mai afirmat ca „Este putin probabil sa finantam un business cu 1 Milion de EUR intr-un an, cand este mult mai logic sa finantam...
Realitatea Catavencu se desparte de AdEvolution
Marti, 27 Mai 2008

Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR

4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
Realitatea-Catavencu si Adevolution estimeaza ca reprezinta 35% din piata online
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
Sorel Radu, Sales Director la Realitatea Catavencu, este tinta unei noi oferte
Luni, 05 Noiembrie 2007
Executivul grupului Realitatea Catavencu a construit de la zero echipele de vanzari ale trustului pe diviziile de Publishing, Indoor, Internet si coordoneaza direct, alaturi de vanzarile Radio, un departament ce numara in prezent aproape 40 de oameni
Realitatea Catavencu a lansat saptamânalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
1 2 »