Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 08 August 2023
Timp de 4 zile de sarbatoare comunitara autentica si cautare de solutii sustenabile pentru satele sasilor din Transilvania, spectatorii au urmarit 200 de minute de dansuri traditionale sasesti si ceangaiesti, fanfarele au incantat publicul prezent cu nu mai putin de 300 de minute de muzica traditionala, iar serile...
Luni, 30 Mai 2022
„HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Vineri, 04 Septembrie 2015
„O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
Vineri, 22 Mai 2015
Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Luni, 27 Aprilie 2015
“Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai.
Miercuri, 23 Iulie 2014
“Tabloidizarea a ajuns, in sfarsit, si in publicitate” spune Dragos Olteanu, pentru adplayers, despre asocierea campaniei Veneris cu Eminescu
Miercuri, 28 Iulie 2010
Fosta directoare de vanzari de publicitate la Burda Romania, Mirela Iordache a fost numita de la inceputul lunii august Advertising Sales & Marketing Director la Pressworks (Cool Girl, Autoshow, Star, Zau, Soc)
Joi, 11 Martie 2010
Pentru un contract cu durata de 1 an, managerul apei minerale Perenna spune ca Steven Seagal ar urma sa incaseze 250.000 de euro, insa rolul sau in promovarea marcii va fi foarte precis...
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
Vineri, 10 Iulie 2009
Adina Gheorghe, Marketing Manager la Burda Romania a motivat pentru AdPlayers ca vanzarea Cool Girl a venit ca urmare a intarzierii veniturilor din publicitate, fapt care a...
Joi, 09 Iulie 2009
Cu un tiraj mediu de 37.252 de exemplare, lunarul ar fi fost vandut companiei G Publicatii - editorii Star, Zau si Soc - pentru o suma din 6 cifre, in euro
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: