Rezultatele cautarii dupa : "skol"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Ce-ati primit conform sau neconform cu GDPR? Cookies - prima linie de vizibilitate a noilor norme.
Miercuri, 06 Iunie 2018
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
''Romania va avea una dintre cele mai dure legislatii GDPR, atat din prisma reglementarilor de lucru, cat si din perspectiva valorii amenzilor ce vor fi aplicate'' Ciprian Dron, Unity Group
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Noul packaging Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group)
Marti, 27 Iunie 2017
 1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Fost Propaganda si scurt timp la Tempo, Dan Amariei este noul Creative Director la Violet
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei lucreaza in creatia de publicitate din anul 2000. Si-a inceput cariera in urma cu 11 ani la Scala JWT (copywriter), dupa care a urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy.
Papaya versus Tempo in finala licitatiei Skol
Miercuri, 19 Octombrie 2011
 Dupa prezentarile finale care au avut loc in ultimele doua saptamani, raspunsul producatorilor de bere de la Tuborg Rmania este asteptat in perioada imediat urmatoare

Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Marti, 20 Septembrie 2011

Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.

Avem juriul Effie de peste 80 de membri. Dar cine si ce categorii va juriza?
Luni, 06 Iunie 2011
 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
240.000 EUR indoor advertising la Elevate, in primele 9 luni
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Cu 10 Milioane EUR anul trecut in publicitate, URBB creste in 2009 bugetul in lei cu 15%
Vineri, 13 Martie 2009
 Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Emanuel Grigorcea demisioneaza din munca de agentie, dupa 16 ani de publicitate
Marti, 25 Noiembrie 2008
 Cel care ar putea fi primul Copywriter „cu acte” in publicitate si care a devenit in ultimii ani Client Service Director la Brands& Bears, s-a angajat in publicitate...
Tempo lanseaza compania de strategie de comunicare si branding Brand Motion
Miercuri, 11 Iunie 2008

Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger

Aegis Media achizitioneaza Tempo Media in Romania si lanseaza Vizeum
Vineri, 02 Mai 2008

 

Compania de media locala din grupul condus de Dragos Grigoriu are in portofoliu clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance

Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda pleaca la Tempo
Marti, 22 Aprilie 2008

Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai

Oameni noi la creatia Scala JWT
Joi, 28 Februarie 2008

Luminita Vrote - Art Director, Mona Petre - Graphic Designer si Alexandru Paul Talamba – Ilustrator se alatura agentiei de publicitate

Skol îi rasplateste cu 100.000 USD pe „Gânditori”
Marti, 18 Septembrie 2007
Promotia semnata de Tempo Advertising ofera 10 premii a cate 10.000 USD, unul dintre ele fiind deja castigat de catre un “ganditor” din Maramures
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
Ogilvy Public Relations a anuntat noi servicii si noua echipa, cu 7 membri
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) în functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta în comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
1 2 »