Rezultatele cautarii dupa : "senior"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
VML este  singura agentie din Romania premiata la London International Awards 2024
Joi, 10 Octombrie 2024
Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania
Endava devine partenerul Institutului de Cercetare al Universitatii din Bucuresti pentru a explora beneficiile folosirii AI in arheologie
Luni, 02 Septembrie 2024
 Elevi ai Colegiului National „Gheorghe Lazar” au explorat si experimentat modul in care tehnologia de varf poate imbunatati cercetarea arheologica
Cu 30 de birouri in intreaga lume, Grayling a lansat centrul de creatie si strategie Ignite CEE, pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania
Marti, 09 Iulie 2024
 Suport pentru serviciile de comunicare strategica si creatie ale birourilor Grayling pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania, hub-ul Ignite CEE, cu sediul in Varsovia, este specializat in analiza audientei, dezvoltarea strategiilor de comunicare, campanii creative, concepte experientiale, campanii de...
Cu de 25 de ani in publicitate, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, si-a luat zborul la Cer
Vineri, 05 Iulie 2024
Daca in urma cu doua saptamani, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, scria pe retelele de socializare impreuna cu echipa agentiei despre succesul pe scena Effie Awards al campaniei Ambrosia ,,Fly Away”, la sfarsitul acestei saptamani, 1-5 iulie a.c, aceeasi echipa de colegi, care il...
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
Noul sef pentru „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”, Roxana Monica Vilcu revine in tara Country Manager, 4services Group
Vineri, 08 Martie 2024
 „Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Parteneriat intre 12 milioane de vizitatori OLX si 400.000 de utilizatori PAGO pentru plata facturilor de utilitati, lunar
Luni, 15 Ianuarie 2024
 Adrian Cighi, Co-fondator Pago -“Cheltuielile casnice raman in atentia utilizatorilor Pago, indiferent de perioada anului. Ne bucuram ca putem fi parte din aceasta campanie si ca putem oferi clientilor OLX beneficiile de a plati facturile de utilitati oricand, de oriunde, intr-un mod rapid si...
Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023
 Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Experiente Vodafone in parteneriat strategic cu festivalul Electric Castle 2023
Marti, 01 August 2023
Ca partener strategic al Electric Castle, Vodafone a explorat, prin vocile si continutul creat de doi influenceri – Andi Moisescu si Razvan Exarhu –  si transmise catre comunitatile lor, vibe-ul festivalului, povesti din culisele evenimentelor Vodafone x EC si diferitele experiente traite pe parcursul zilelor de festival.
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
Vineri, 30 Iunie 2023
 Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o...
Padurea Povestilor Nemuritoare. Campanie McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara
Marti, 23 Mai 2023
 Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
1 2 3 4 5 »