Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 10 Octombrie 2024
Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania
Luni, 02 Septembrie 2024
Elevi ai Colegiului National „Gheorghe Lazar” au explorat si experimentat modul in care tehnologia de varf poate imbunatati cercetarea arheologica
Vineri, 05 Iulie 2024
Daca in urma cu doua saptamani, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, scria pe retelele de socializare impreuna cu echipa agentiei despre succesul pe scena Effie Awards al campaniei Ambrosia ,,Fly Away”, la sfarsitul acestei saptamani, 1-5 iulie a.c, aceeasi echipa de colegi, care il...
Joi, 27 Iunie 2024
Sustinut de Kaufland Romania si derulat de Reality Check, proiectul „Educatie prin sport si aventura" este finantat prin programul In Stare de Bine si implementat de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile.
Joi, 21 Martie 2024
HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Marti, 27 Februarie 2024
Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Marti, 19 Decembrie 2023
“Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata...
Luni, 23 Octombrie 2023
„As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
Vineri, 06 Octombrie 2023
Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Joi, 13 Iulie 2023
Fundatia Vodafone, prin SkillsUpload Jr, ofera elevilor si profesorilor abilitatile, increderea si cunostintele pentru a prospera intr-o societate digitala in crestere. SkillsUpload Jr a ajuns deja la peste 7,8 milioane de elevi si profesori din Europa, oferind resurse educationale de ultima ora pentru a face...
Vineri, 30 Iunie 2023
Dupa 14 ani petrecuti alaturi de companie, Ruxandra Voda a decis sa exploreze noi oportunitati de cariera in afara companiei. Telekom Romania Mobile o numeste pe Stefania Petre, actualul Manager de Reglementare, Managementul Riscului Corporativ si Securitate, la conducerea activitatilor de Comunicare Externa,...
Vineri, 05 Mai 2023
„Romanii sunt pasionati de limba noastra - si nu spun asta din carti, ci din experienta acumulata in cei peste 20 de ani in care i-am intervievat pe strada la emisiunea Vorbeste corect!” a spus realizatoarea emisiunii TVR 1, ce va putea fi urmarita de luni pana joi, de la ora 18.00.
Luni, 24 Aprilie 2023
„ONSS Fotbal – Cupa Tymbark Junior este cea mai mare competitie la nivel de fotbal de baza din Romania. Cu peste 100.000 de participanti la fiecare dintre cele 4 editii ale sale de pana acum, aceasta intrecere reprezinta un pas important pentru multi dintre tinerii nostri care ulterior aleg sa practice...
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Luni, 06 Martie 2023
Cernatescu va co-preda modulul EXPAND YOUR HORIZONS pentru INDE Executive MBA la Bucharest Business School si va co-preda, de asemenea, Modulul Strategie de Afaceri si Agilitate pentru Business Development & Leadership in an International Context, Executive Certificate, organizat in Bucuresti, Varna si...
Luni, 05 Decembrie 2022
Invitat special in cadrul spectacolului este violonistul Rares Mihai Florescu, fost concurent in emisiunile-concurs ,,Next Star” si ,,Romanii au talent”. Vor mai urca pe scena: Ansamblul Balotesti, ansamblul coral de copii Cor cu Dor, Dobasii din Piscu, Colindatorii din Corbeanca, preot paroh George...
Vineri, 25 Noiembrie 2022
Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
Miercuri, 23 Noiembrie 2022
Printre problemele pe care le intampina la locul de munca, cea mai intalnita este stresul, dar si lucruri care tin de structura economiei din Romania: nivelul salarial scazut raportat la munca depusa si dificultatea avansarii/promovarii.
Vineri, 18 Noiembrie 2022
Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
Joi, 06 Octombrie 2022
Fundatia Olimpica Romana lanseaza Scoala de Fotbal Fundatia Olimpica Romana, in cadrul careia ofera cursuri gratuite de initiere in fotbal pentru fete si baieti cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani, anunta initiatorii scolii de la Fundatia Olimpica Romana
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: