Rezultatele cautarii dupa : "sati"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Cazarile in regim hotelier au fost cele mai populare in 2023, atat vara cat si iarna, cu aproape 300.000 de cautari in platforma OLX
Marti, 06 Februarie 2024
 “Tendintele de cautare pentru cazari in anul 2023 ne arata ca romanii continua sa isi extinda orizonturile si sa descopere destinatii noi, unitati de cazare inedite, dar si facilitati de care sa se bucure.” a spus Andreea Oancea, Brand Manager OLX Jobs & Services.
Parteneriat intre 12 milioane de vizitatori OLX si 400.000 de utilizatori PAGO pentru plata facturilor de utilitati, lunar
Luni, 15 Ianuarie 2024
 Adrian Cighi, Co-fondator Pago -“Cheltuielile casnice raman in atentia utilizatorilor Pago, indiferent de perioada anului. Ne bucuram ca putem fi parte din aceasta campanie si ca putem oferi clientilor OLX beneficiile de a plati facturile de utilitati oricand, de oriunde, intr-un mod rapid si...
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
Luni, 27 Martie 2023
 Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
3 din 4 romani (73%), ingriorati de cresterea preturilor. Campanie OLX pentru diminuarea cheltuielilor zilnice pentru cei care folosesc serviciul platformei sale online de livrare
Luni, 20 Martie 2023
 Prin intermediul unei mecanici de tip concurs, utilizatorii platformei de anunturi generaliste au posibilitatea de a-si reduce din costurile facturilor lunare, alegand livrarea prin OLX la orice comanda.
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a ales noul Consiliul Director 2021 – 2023 si a lansat „Publicitate responsabila in media de incredere”
Miercuri, 31 Martie 2021
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Cu peste 10 mln de vizitatori, OLX lanseaza un nou serviciu dedicat utilizatorilor care vor sa-si promoveze afacerile
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Cu peste 10 mln. de vizitatori unici lunar, potrivit reprezentantilor OLX, cel mai vizitat site din Romania lanseaza  un serviciu dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerile, utilizatorii isi pot gestiona propriile campanii de publicitate, atat local cat si la nivel national
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
 Publicitatea online “displaya scazut cu 7%
Miercuri, 15 Iulie 2015
 Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Telefoanele si tabletele in crestere de audienta la aproape 50% in SATI / BRAT
Miercuri, 13 Mai 2015
 
Ce cauta femeile si barbatii pe Internet?
Marti, 23 Iulie 2013
 In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Mult zgomot, pe bani putini. Publicitate online de 46,6 Mil. Lei pe Sem I. 2012.
Marti, 16 Octombrie 2012
 Cifra a fost dezvaluita la editia 2012 a evenimentului IAB Forum Romania 2012, eveniment care a avut loc marti, 16 octombrie la Hotel Intercontinental Bucuresti, unde au fost prezenti mai multi profesionisti din industria online.

 

1 2 3 »