Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 05 Mai 2016
Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks. Comunicarea a fost asigurata de agentia Pure Media.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Dupa 12 ani de colaborare cu agentia fondata de Radu Florescu Larisa Petrini paraseste Saatchi & Saatchi PR pentru a se dedica antreprenoriatului
Miercuri, 22 Ianuarie 2014
Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Sustin punctul lui Bodgan de vedere si astept sa citesc si alte basme in perioada urmatoare” spune Radu Florescu, despre cifra de afaceri insumata in ZF pentru The Group...
Marti, 19 Ianuarie 2010
Dupa ce a refuzat o discutie pe subiectul licitatiei, intr-o pozitie oficiala semnata de noul director de marketing al companiei, Adriana Grecu spune ca Halewood a participat la...
Luni, 18 Ianuarie 2010
Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Marti, 27 Ianuarie 2009
Potrivit lui Sergiu Oprescu, Presedintele Executiv al Alpha Bank Romania, agentia Saatchi & Saatchi PR a castigat contul in urma unui proces de evaluare a propunerilor primite de la trei companii locale de PR
Luni, 06 Octombrie 2008
AdPlayersCRITIC PR Award, Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR: 'E prima inscriere si primul premiu pentru Saatchi PR”
Joi, 06 Martie 2008
La licitatie au mai participat Ogilvy Public Relations si DC Communication, iar McCann PR, initial printre prendentii contului, s-ar fi retras ulterior din concurs
Marti, 12 Februarie 2008
“Sunt (..) o mie de motive pentru care m-am simtit bine in aceasta companie si o mie unul care ma fac sa ma simt bine ca am luat aceasta decizie”, a declarat Nora Ionita (foto), pentru AdPlayers, despre...
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Joi, 06 Iulie 2006
Consiliul Concurentei si-a dat ieri avizul pentru preluarea Maetro Industries de catre Caroli Foods, fiind de asteptat ca, dupa preluarea operationala, marca de mezeluri sa intre in portofoliul companiilor active in comunicarea Caroli, care sunt acum, pe ATL: Saatchi & Saatchi, pe BTL: Saatchi & Saatchi si BrandsOn, Media: Zenith Media si PR: DC Communication
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Joi, 09 Februarie 2006
Pe langa bugetul castigat in urma unei licitatii la sfarsitul anului 2005, divizia de relatii publice a mai adaugat in portofoliul de relatii publice si CEZ Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: