Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Noiembrie 2023
Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Joi, 29 Iunie 2023
Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
Vineri, 14 Ianuarie 2022
Prezentat si in acest sezon de Daniel Pavel, show-ul incepe duminica, 16 ianuarie a.c., de la ora 20.00, pe PRO TV, si va fi difuzat in fiecare duminica, de la 20.00, dar si lunea si martea, de la 20.30.
Miercuri, 27 Octombrie 2021
Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Marti, 10 August 2021
„Suntem foarte incantati de primul film SF din seria First Bank Studio. Este primul realizat in intregime in CGI si cred ca echipa de la Cyclops Film si Static VFX a facut o treaba foarte buna. „Creditul Independentei” vine cu atat de multe avantaje extraterestre, incat e atractiv chiar si pentru...
Miercuri, 17 Iunie 2020
Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Joi, 02 Aprilie 2020
Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Marti, 07 Februarie 2017
Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: