Rezultatele cautarii dupa : "regii online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
Luni, 15 Iulie 2019
 Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
Ioana Anescu il inlocuieste pe Ionut Oprea in pozitia de Director Executiv IAB Romania
Vineri, 16 Septembrie 2011

Noul executiv al asociatiei, a fost numit de Consiliul Director al IAB Romania in sedinta de marti, 13 septembrie, dupa ce Ionut Oprea si-a dat demisia in AGA din 14 iulie.

 

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Ciprian Stavar (New Media Agency, The Group) a demisionat din pozitia de Vicepresedinte IAB România
Vineri, 23 Martie 2007
Ciprian Stavar (New Media Agency, The Group) a demisionat din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania si implicit din functia de Vicerpesedinte al nou formatei organizatii
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online