Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
Vineri, 16 Aprilie 2021
Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Marti, 28 Iulie 2020
Primaria Voluntari, prin compania PubliVol care se ocupa de administrarea publicitatii si comunicarii locale, si-a insusit panourile publicitare apartinand Mistic Media, compania care administra publicitatea stradala in Voluntari, sub contract.
Panourile publicitare sustin cuiburile pentru berze. Parteneriat outdoor exclusiv Ultravision cu SOR
Joi, 25 Octombrie 2018
Compania de publicitate outdoor Ultravision, in parteneriat cu Societatea Ornitologica Romana, transforma unipolurile in puncte de sprijin pentru cuiburile artificiale de berze, care vor contribui astfel la protejarea speciei.
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie - Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Luni, 18 Septembrie 2017
In noiembrie 2016, o prisma publicitara omora un om pe trecerea de pietoni in Iasi. Indiferent care va fi, punctual, rezultatul anchetei, in Romania sunt mii astfel de prisme sau panouri neexpertizate, iesite din perioada de autorizare sau, intr-un cuvant, ilegale.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Marti, 28 Martie 2017
"In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Vineri, 03 Martie 2017
Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
Luni, 27 Februarie 2017
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Miercuri, 22 Februarie 2017
Din informatiile adplayers, intalnirea va reuni doar companiile membre BRAT
Miercuri, 15 Februarie 2017
Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta - cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
Luni, 25 Iulie 2016
Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, sarcinile echipei Affichage Romania, asa cum o stiati pana saptamana trecuta, vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.
Luni, 27 Iunie 2016
Pe langa directiile de taxe locale care cer situatia la zi a taxelor si autorizarilor pe fiecare structura de afisare, CNADR este a doua institutie care nu doar...
Vineri, 17 Iunie 2016
Sambata, 11 Iunie 2016
Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Luni, 06 Iunie 2016
„Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: